کد خبر: 51680
A
در گفت و گو با دیده بان ایران مطرح شد؛

توضیحات عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره تعداد افرادی که در حادثه تروریستی اهواز احضار و یا به دادگاه معرفی شده اند

نماینده مردم قوچان و فاروج در استان خراسان رضوی همچنین خاطرنشان کرد: قرار است به زودی یک تیم بازرسی از سوی شورای امنیت کشور به محل حادثه اعزام شود و گزارش نهایی در این رابطه به کمیسیون امنیت ملی ارسال گردد.

توضیحات عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره تعداد افرادی که در حادثه تروریستی اهواز احضار و یا به دادگاه معرفی شده اند

به گزارش دیده بان ایران؛ غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس در گفت و گویی که با روزنامه آرمان انجام داده است با اشاره به جلسه غیر علنی روز چهارشنبه مجلس درباره حادثه تلخ تروریستی رژه اهواز اظهار کرده است که تاکنون بیشتر از 30نفر در حادثه تروریستی اهواز، قصور و کوتاهی کردند که این تعداد یا به دادگاه معرفی شده و یا عزل شده اند.

هادی شوشتری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از حوزهٔ انتخابیهٔ در رابطه با همین موضوع به خبر نگار دیده بان ایران گفت: احتمالا" اظهارات آقای جعفرزاده به گزارش دستگاه های مربوطه است که روز گذشته در جلسه غیر علنی مجلس به آن اشاره شد. اما اینکه تعداد دقیق افرادی که در رابطه با این موضوع به نهادهای مربوط احضار و یا قرار است به دادگاه معرفی شوند، ندارم.

نماینده مردم قوچان و فاروج در استان خراسان رضوی همچنین خاطرنشان کرد: قرار است به زودی یک تیم بازرسی از سوی شورای امنیت  کشور به محل حادثه اعزام شود و گزارش نهایی در این رابطه به کمیسیون امنیت ملی ارسال گردد. ضمن اینکه مقرر شده وزیر کشور هم  گزارش جامعی درباره علت حادثه تروریستی اهواز جمع‌آوری کند و سپس به مجلس ارائه دهد.

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر