کد خبر: 5172
A

گاف بزرگ نماینده پایداری درباره نخست وزیر دوران جنگ / ما انقلابی نفهم هستیم ؟/ باز هم داستان فتنه!

نماینده نزدیک به جبهه پایداری در جریان بررسی صلاحیت دانش آشتیانی گاف داد و به اشتباه از لفظ رئیس جمهور دوران جنگ به جای نخست وزیر دوران جنگ استفاده کرد و گفت:رئیس جمهور دوران جنگ عامل سر فتنه بود، رئیس جمهور، نه! نخست وزیر دوران جنگ عامل آمریکایی ها در فتنه شد.

گاف بزرگ نماینده پایداری درباره نخست وزیر دوران جنگ / ما انقلابی نفهم هستیم ؟/ باز هم داستان فتنه!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سیدحسین نقوی حسینی نماینده پایداری در جلسه جریان بررسی صلاحیت دانش آشتیانی وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش، زمانی که تلاش کرد تا به بخشی از تاریخ اشاره کرد و مثالی بزند، نخست وزیر دوران جنگ را با رئیس جمهور دوران جنگ اشتباه گرفت و گفت:رئیس جمهور دوران جنگ عامل سر فتنه بود.


وی بعد از چند لحظه مکث، گفت: رئیس جمهور، نه! نخست وزیر دوران جنگ که عامل آمریکایی ها در فتنه شد.

وی افزود: حالا شما میگویید فلانی در پشتیبانی جنگ بوده است این معیار است؟ آقای منتظری فقیه بود که فاسد شد. آن وقت شما نسبت میدهید به خانواد شهدا؟

در این حین صحبت های نقوی حسینی با اعتراض نمایندگان مواجه شد که او گفت: من در مورد آقای دانش آشتیانی و اظهارنظر موافق حرف میزنم.میخواهید جو را به هم بزنید که صحبت نکنم؟

او افزود: شهید رجایی و باهنر دو الگوی مردم‌سالاری دینی هستنداما در این جلسه برخی منسوب به شهید رجایی شدند.

 حسینی، به اشتباه گفت: رئیس جمهور دوره جنگ عامل سر فتبه بود.

 او که چند دقیقه بعد متوجه اشتباه خود شده بود، گفت: ببخشید نخست وزیر دوره جنگ منظورم بود.

 نقوی حسینی سپس ادامه داد: آقای منتظری فقیه بود و فاسد شد. او را به خانواده علما منسوب نکنید.

نماینده ورامین در پاسخ به اعتراض برخی نمایندگان که می‌گفتند مرتبط صحبت کند تاکید کرد: در مورد دانش‌آشتیانی و اظهار نظر موافقان این حرف‌ها را می‌گویم شما می‌خواهید جو را بر هم بزنید؟

 او افزود: آقای رئیس جمهور شما که هیچ وقت صحبت نمایندگان را گوش نمی‌دهید و پس از صحبت‌های خود جلسه را ترک می‌کنید این بار حرف ما را گوش کنید. شما گفتید از نقد استقبال می‌کنید برای همین من مطالبی را گفتم. امیدوارم فردا به جهنم حواله نشوم و محکوم به بیسوادی و انقلابی‌های نفهم نشوم.

 حسینی گفت: آقای رئیس‌جمهور حرف منتقدان را گوش دهید ما حرف مردم را می‌زنیم مگر مردم در دولت شما به من رای ندادند؟ به رای مردن  احترام بگذارید. ما انقلابی نفهم هستیم ؟

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر