کد خبر: 53326
A
دبیر کمیسیون امنیت ملی در خصوص ادعای اخیر دولت دانمارک به دیده بان ایران خبر داد؛

محمد جواد جمالی نوبندگانی: تنها دلیل انتساب ادعای دانمارک علیه ایران، فشار صهیونیست ها و آمریکائی ها و فرار از فشار ناشی از پناه دادن به تروریست های الاحوازیه است

جمالی نوبندگانی دبیر کمیسیون امنیت ملی در رابطه با ادعای اخیر، رئیس سرویس امنیت و اطلاعات دانمارک گفت : اقدام اخیر دانمارک را می توان ناشی از دو مسئله دانست. یکی فشار صهیونیست ها و آمریکائی ها به دلیل عدم همراهی با ایران و دیگری فرار رو به جلو دانمارک جهت خارج شدن از فشار ناشی از پناه دادن به تروریست هایی که موجب کشته شدن حدود 25 نفر از هموطنان عزیز ما در حادثه 31 شهریور شده بودند.

محمد جواد جمالی نوبندگانی: تنها دلیل انتساب ادعای دانمارک علیه ایران، فشار صهیونیست ها و آمریکائی ها و فرار از فشار ناشی از پناه دادن به تروریست های الاحوازیه است

دیده بان ایران: عصر روز گذشته، رئیس سرویس امنیت و اطلاعات دانمارک، ایران را به دست داشتن در یک طرح ترور و حمله  به یک شخص دانمارکی متهم کرد.

ساعاتی پس از انتشار این اخبار، بهرام قاسمی، سخگوی وزارت خارجه کشورمان، اخبار مغرضانه منتشره در خصوص طرح عملیات نافرجام علیه یکی از مخالفان ایرانی در دانمارک و ادعای انتساب آن به جمهوری اسلامی ایران را تکذیب کرد و آن را در  ادامه توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان شناخته شده روابط خوب و رو به گسترش ایران و اروپا در شرایط خاص و خطیر کنونی خواند.

 

محمد جواد جمالی نوبندگانی، دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست های خارجی مجلس دهم، نیز در واکنش به همین موضوع به خبرنگار دیده بان ایران گفت: صهیونیست ها و آمریکائی ها به دلیل نزدیک شدن به 13 آبان ماه در تلاش هستند تا اروپائیان را با خود همراه و همگام کنند. از طرفی معرفی یک عضو گروهک الاحوازیه در این حمله از جانب دولت دانمارک به گونه ای فرار به جلو است. از سوی دیگر دولت دانمارک نیز به نوعی زیر ذره بین است چراکه چنین افرادی را تحت پوشش قرار داده است بنابراین، دولت دانمارک در رابطه با همین موضوع باید پاسخگو باشد.

 

دبیر کمیسیون امنیت ملی خاطرنشان کرد: اقدام اخیر دانمارک را می توان  ناشی از دو مسئله دانست. یکی فشار صهیونیست ها و آمریکائی ها بر این کشور و دیگری فرار رو به جلو دانمارک جهت خارج شدن از فشار ناشی از پناه دادن به تروریست هایی که موجب کشته شدن حدود 25 نفر از هموطنان عزیز ما در حادثه 31 شهریور شده بودند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر