کد خبر: 53537
A

نماینده مجلس: معافیت 8 کشور از تحریم نفتی پیروزی ایران و شکست آمریکا است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معافیت هشت کشور از تحریم نفتی را امتیازی بزرگ برای ایران و شکستی در تحریم های آمریکا دانست و گفت: ایالات متحده به دنبال به صفر رساندن خرید نفت از ایران بود و این نشان می دهد که یک جانبه گرایی این کشور در جهان موفق نبوده است.

نماینده مجلس: معافیت 8 کشور از تحریم نفتی پیروزی ایران و شکست آمریکا است

به گزارش دیده بان ایران؛ عزت الله یوسفیان ملا، نماینده آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، تحریم های آمریکا علیه ایران را بی اثر دانست  گفت: اتفاقی که قرار است در خصوص تحریم ها بیفتد مربوط به امروز نیست، ما سالیان سال با تحریم روبرو بوده ایم، تحریم های شورای امنیت، تحریم داماتو و...؛ قوانین تحریمی که در دوران ریاست جمهوری دموکرات ها و جمهوری خواهان امضا و تمدید شد؛ اما اینکه از این شرایط دچار یاس شویم، بسیار مخرب خواهد بود.
عضو فراکسیون حقوق بشر مجلس تصریح کرد: یکپارچگی و ایستادگی مردم، دولت و نظام شرط مقابله با تحریم ها و موجب ناامیدی دشمن است، مردم می‌گویند تحریم ها به چه می انجامد، ما آخر آن را هم می بینیم؛ ما تجربه گذشته را داریم و با تکیه بر قدرت خود از این مانع عبور خواهیم کرد.
این نماینده مجلس افزود: جمهوری اسلامی موافق ستیز و دشمنی نیست، هر زمان که لازم باشد مذاکره می کنیم، اما اگر مذاکره همراه با خفت و تسلیم شدن باشد ما تن به آن نخواهیم داد، اگر این روحیه را داشته باشیم؛ همانگونه که تا کنون موفق بوده ایم و کشور به جلو حرکت کرده است، در آینده نیز به نتایج مطلوب‌تری خواهیم رسید.
وی معافیت برخی کشورها از تحریم خرید نفت از ایران را امتیازی بزرگ برای کشورمان برشمرد و گفت: این یک پیروزی بزرگ برای ما و اولین شکست آمریکایی ها در برابر جبهه ضد یک جانبه گرایی کاخ سفید است؛ این قدم بزرگی برای ایران به شمار می رود، زیرا آمریکا می‌خواست خرید نفت از ایران به صفر برساند، در حالی که موفق به این کار نشد. /ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر