کد خبر: 54818
A

نماینده اردبیل از پاسخ وزیر علوم قانع شد/ اعلام وصول سوال از وزیران فرهنگ و اطلاعات در مجلس

نماینده مردم اردبیل در مجلس از پاسخ‌های وزیر علوم به سوال خود قانع شد.

نماینده اردبیل از پاسخ وزیر علوم قانع شد/ اعلام وصول سوال از وزیران فرهنگ و اطلاعات در مجلس

به گزارش دیده بان ایران، سوال محمد فیضی از وزیر علوم در خصوص علت توسعه تحصیلات تکمیلی در موسسات آموزشی غیرانتفاعی بدون داشتن حد نصاب هیات علمی و دلیل نبود مکانیزمی برای تطابق رشته با اعضای هیات علمی در دانشگاه پیام نور در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس مطرح شد. پس از ارائه توضیحات وزیر علوم، علی لاریجانی، رئیس مجلس از منصور غلامی خواست هر چه سریعتر درباره این دو مشکل تعیین تکلیف کند. بر همین اساس فیضی نیز عنوان کرد که از پاسخ‌های وزیر قانع شده و امیدوار به اعمال این اصلاحات است.

همچنین گفتنی است: سوال ملی دو نماینده از وزیران فرهنگ و ارشاد اسلامی و اطلاعات اعلام وصول شد. احمد امیرآبادی فراهانی در پایان جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس موارد اعلام وصولی را به شرح زیر قرائت کرد:

 

طرح الحاق یک تبصره به بند ج ماده ۲۴ قانون الحاق موادی به قانون تنظیم برخی از مقررات مالی دولت و طرح تشکیل کمیته طرح جذب سرمایه‌های داخلی و صدور مجوز ایجاد واحدهای تولیدی.

سوال ملی محمدرضا صباغیان نماینده تفت و میبد از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص سیاست آن وزارتخانه در زمینه ارتقای فرهنگی و برنامه تجمع ۷ آبان در پاسارگاد.

سوال ملی حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر از وزیر اطلاعات درباره اتخاذ مواضع ناصواب و عملکرد ضعیف در موضوع حیاتی و مهم کشور./ایسنا

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر