کد خبر: 54828
A

نماینده مجلس: فروش کلیه برای پرداخت وام زیبنده نظام نیست/ آقایان با حقوق یک میلیونی خرید کنید

نماینده مردم نیریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی گفت: وام‌ها دردهای بی‌درمان شده، ربا رونق گرفته و برخی برای پرداخت وام قصد فروش کلیه را دارند که این زیبنده مملکت ما نیست.

به گزارش دیده بان ایران؛ اصغر مسعودی در نطق میان‌دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (سه‌شنبه ۶ آذر ۹۷) گفت:‌ بسیج شجره طیبه و درخت تنومندی است که با نوای دلنشین خود چشم طمع دشمنان و مستکبران را دور کرد و کلید طلایی حل مشکلات کشور است و اختصاص به یک منطقه و طبقه ندارد، بلکه یک فرهنگ است و یک حرکت فرهنگی. 

نماینده مردم نیریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نتیجه اختلاف، تشنج، تشت قطب‌بندی است، اظهار داشت: در فضای غوغاسالاری و هیاهو حقیقت پنهان می‌شود، اختلافات که امری طبیعی است باید در جلسات خصوصی حل شود نه اینکه در رسانه‌ها و تریبون‌ها مطرح شود.

وی افزود: نماز جمعه‌ها باید قرارگاه تقوا و ایمان، بصیرت و اخلاق و مشعل هدایت، وسیله تربیت و ابزار تقویت وحدت باشند، در خطبه‌ها سفارشات امام(ره) و مقام معظم رهبری فراموش نشود. امام جمعه باید هم خود را تکریم کند و هم مردم او را هم به تقوا سفارش کند و هم به رعابت. 

مسعودی خاطرنشان کرد: گرچه تحریم‌ها بی‌اثر نیست، اما حل مشکلات ضروری است، مردم مشکل نان و معیشت دارند، خشکسالی و بیکاری بنیان خانواده‌ها را متزلزل کرده، وام‌ها دردهای بی‌درمان شده، ربا رونق گرفته و برخی برای پرداخت وام قصد فروش کلیه را دارند، این زیبنده مملکت ما نیست.

نماینده مردم نیریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حضرت علی(ع) فرمودند نکند یتیم‌ها و محرومان بر اثر رسیدگی نکردن از بین بروند، اگر رسیدگی به محرومان فراموش شود، ثروت‌ها در یک قطب جمع خواهد شد، اکثریتی محروم و بینوا به وجود می‌آیند و دیری نخواهد گذشت که انفجاری در اجتماع نفوذ و اموال ثروتمندان را در آتش می‌سوزاند، بنابراین رسیدگی به حال محرومان بیش از آنکه به نفع محرومان باشد، به نفع سرمایه‌داران و حاکمان است، که تعدیل ثروت حافظ ثروت است. 

وی افزود: بسته‌های حمایتی را با سرعت و حرمت و کرامت توزیع کنید، گره‌های اشتغال را باز کنید، مرکزنشین نباشید، مجلس به وزرا رأی اعتماد داد تا با عملکرد بسیجی و انقلابی و جهادی پاسخ اعتماد نمایندگان داده شود، دشمن پلید و استکبار در کمین است، اعتماد مردم به اصل نظام هدف قرار گرفته است.

مسعودی خاطرنشان کرد: آقای وزیر اقتصاد! ارز که با بالا رفتنش عِرض و آبروی ما را نشانه رفت، با پایین آمدنش قیمت‌ها پایین نیامد، به بازار سر بزنید و با حقوق یک‌میلیونی یک کارگر خرید کنید، به پول ملی که هویت ملی ماست بها و ارزش دهید. 

نماینده مردم نیریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: وزرا، استانداران، مدیران کل، مسئولان! از پشت میزها برخیزید، اینها امانت است، بسیجی‌وار و جهادی عمل کنید. /فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر