کد خبر: 55641
A
عضو کمیسیون امنیت ملی در گفت و گو با دیده بان ایران؛

20 درصد از نمایندگان خواسته یا ناخواسته به وسیله اظهارات خود در زمین ترامپ بازی می کنند

ابوالفضل حسن بیگی در پاسخ به این سوال که آیا کمیسیون امنیت ملی قصد پیگیری این اظهارنظر را دارد یا خیر، بیان کرد: این مسئله باید توسط هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان و هیئت رئیسه به ویژه شخص آقای لاریجانی پیگیری شود و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اختیار رسیدگی به این موضوع را ندارد.

20  درصد از نمایندگان خواسته یا ناخواسته به وسیله اظهارات خود در زمین ترامپ بازی می کنند

دیده بان ایران: سید جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد در جدیدترین اظهار نظر خود در توئیتر نوشت: «۵۰ درصد این مجلس به دنبال فروپاشی نظام جمهوری اسلامی است،سران فتنة ۸۸ به دنبال سقوط نظام جمهوری اسلامی بودند و حالا امروز ۵۰ درصد نمایندگان مجلس پشت تریبون میروند و از سران فتنه دفاع میکنند.»

 

 

لذا ابوالفضل حسن بیگی در خصوص این اظهار نظر به خبرنگار دیده بان ایران گفت: نمایندگان مجلس قائل به شخص هستند و هر نماینده ای می تواند نظر خود را داشته باشد ولی باید درباره اظهارات خود پاسخگو باشد.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر نطق برخی از نمایندگان مجلس در واقع چراغ سبزی به ترامپ است. این نمایندگان با اظهارات خود به نوعی کار دستگاه های خارجی دولت خنثی کرده و به نظام فشار می آورد.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم همچنین خاطرنشان کرد: در حال حاضر 20  درصد از نمایندگان مجلس خواسته یا ناخواسته به وسیله نطق ها و اظهارات خود در زمین ترامپ بازی می کنند و کار دولت، وزارت امورخارجه و آقای ظریف را بیش از پیش سخت می کنند.

 

 

 

 

نماینده مردم دامغان در پاسخ به این سوال که آیا کمیسیون امنیت ملی قصد پیگیری این اظهارنظر را دارد یا خیر، بیان کرد: این مسئله باید توسط هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان و هیئت رئیسه به ویژه شخص آقای لاریجانی پیگیری شود و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اختیار رسیدگی به این موضوع را ندارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر