کد خبر: 56186
A

وزیر اطلاعات: شرایط امنیتی امروز با سال‌های گذشته متفاوت است/ دو نماینده مجلس از پاسخ‌های وزیر اطلاعات قانع شد

وزیر اطلاعات در پاسخ به نماینده مردم میاندوآب گفت: امروز با شرایطی مواجه هستیم که سرویس‌های امنیتی کشورهای همسایه و حتی کشورهای دوردست مستقیم علیه امنیت کشور ما وارد عمل شده‌اند.

وزیر اطلاعات: شرایط امنیتی امروز با سال‌های گذشته متفاوت است/ دو نماینده مجلس از پاسخ‌های وزیر اطلاعات قانع شد

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات صبح امروز در صحن علنی مجلس  در پاسخ به سؤال جهانبخش محبی‌نیا نماینده مردم میاندوآب در مورد اقدامات این وزارتخانه برای مبارزه با تروریسم، گفت: من از آقای محبی‌نیا تشکر می‌کنم که با سؤال عالمانه خودشان فرصتی برای طرحی از بخش کارکرد فعالیت‌های نرم‌افزاری وزارت اطلاعات را مهیا کرده است. 

وی ادامه داد: گزارشی که نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مطرح کردند بیشتر جنبه گزارش آنچه در کمیسیون اتفاق افتاده بود اما فکر می‌کنم برای بیان بهتر مسائل آقای محبی‌نیا سؤال را مطرح کنند تا ابعاد موضوع مشخص شود و من در خدمت شما عزیزان سؤال ایشان را پاسخ دهم.

علوی پس از اظهارات محبی نیا خاطرنشان کرد: بخشی از سخنان آقای محبی‌نیا سؤال نبود بلکه دغدغه‌های خودمان بود، سؤال ایشان در کمیسیون ناظر به مسأله امنیت بود و مسائل دیگر را کمتر دربرمی‌گرفت اما بیانات امروز ایشان مقداری فراتر از سؤالات کمیسیون بود.

وی بیان داشت: عزیزان استحضار دارند که شرایط امنیتی ما امروز متفاوت با سال‌های گذشته است. امروز با شرایطی مواجه هستیم که سرویس‌های امنیتی کشورهای همسایه و حتی کشورهای دوردست مستقیم علیه امنیت کشور ما وارد عمل شده‌اند.

همچنین گفتنی است: سوالات جهانبخش محبی‌نیا نماینده مردم میاندوآب و کاظم جلالی نماینده مردم تهران از وزیر اطلاعات امروز در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.

بر این اساس جهان بخش محبی‌نیا پس از توضیحات سید محمود علوی از پاسخ‌های وزیر قانع شد و سوال را به رای نگذاشت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر