کد خبر: 56465
A

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان :اقدام غیراخلاقی نماینده سراوان مصداق منکر بود

شفاف نیوز نوشت:دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان گفت: اقدام غیراخلاقی نماینده سراوان در گمرک ایران مصداق منکر بود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان :اقدام غیراخلاقی نماینده سراوان مصداق منکر بود

به گزارش دیده بان ایران، محسن اکبری اظهار داشت: در هفته گذشته یک بداخلاقی از سوی نماینده مردم شریف سراوان در مجلس در محل گمرگ ایران به وقوع پیوست که با ادبیات و فرهنگ غنی مردم مرزدار سیستان و بلوچستان کاملا منافات داشت.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ایمان قوی، اخلاق، صبر، ولایت مداری و مرزداری از جمله ویژگی های بارز مردم نجیب سیستان و بلوچستان است، تصریح کرد: قطعا اقدام غیراخلاقی نماینده سراوان مصداق منکر بود.

وی با اشاره به اینکه اقدام این فرد به هیچ عنوان نماد مردم استان سیستان و بلوچستان نیست، ادامه داد: در موضوع گمرگ ایران به نظر ما یک منکر آشکار و بد اخلاقی انجام شده است زیرا استفاده از این ادبیات برای هیچ فردی مناسب نیست.

اکبری گفت: امیدواریم این نماینده عزیز هم همچون دیگر نمایندگان استان معرف شخصیت واقعی مردم نجیب و شریف سیستان و بلوچستان باشد.

وی با تاکید بر لزوم بررسی دقیق اتفاق گمرک ایران افزود: فیلمی که در فضای مجازی از این اتفاق منتشر شد نشان می دهد که نوع هماهنگی انجام شده ضعیف بوده و باید از قبل هماهنگی های لازم صورت می گرفت.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان ادامه داد: ادبیات و رفتاری که از سوی نماینده سراوان ظهور کرد از نظر دید امر به معروف و نهی از منکر به هیچ عنوان زیبنده یک نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیست.

وی با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان نماد وحدت و انسجام ملی در کشور است، بیان داشت: اگر آن برادر عزیز به عنوان نماینده برای پیگیری مطالبات مردم و حقوق آن ها به گمرگ مراجعه کرده کار بسیار پسندیده ای است.

اکبری تصریح کرد: هر نماینده ای باید مطالبات به حق مردم منطقه خود را پیگیری کند اما منحرف کردن مطالبات به حق مردم از امر به معروف به دور است و به یک حرکت منکر بیشتر نزدیک است.

وی افزود: همانطور که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند «مجلس عصاره فضائل ملت است» از همین رو نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی باید الگوی رفتاری برای مردم باشند نه اینکه با گفتار و رفتار بهانه به دست بدخواهان انقلاب بدهند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان ادامه داد: دشمنان همواره وضعیت سیستان و بلوچستان را با دقت رصد می کنند و در تلاش هستند تا چهره این استان را خدشه دار کند از همین رو ما با وحدت و دقت در رفتار خود نباید این اجازه را به دشمنان بدهیم.

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر