کد خبر: 56730
A

گزارش بازدید از محل حادثه واژگونی اتوبوس دانشجویان در کمیسیون آموزش بررسی می‌شود/ عیادت عارف از دانشجویان حادثه دیده

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از بررسی گزارش هیات اعزامی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی به محل حادثه واژگونی اتوبوس دانشجویان دانشگاه علوم تحقیقات در جلسه روز یکشنبه کمیسیون آموزش خبر داد.

گزارش بازدید از محل حادثه واژگونی اتوبوس دانشجویان در کمیسیون آموزش بررسی می‌شود/ عیادت عارف از دانشجویان حادثه دیده

میرحمایت میرزاده در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت بررسی‌های کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره حادثه واژگونی اتوبوس دانشجویان دانشگاه علوم تحقیقات، گفت: از روز گذشته هیاتی از کمیسیون آموزش برای بررسی محل حادثه و بازدید و عیادت دانشجویان زخمی اعزام شدند. این هیات امروز نیز در حال‌ بررسی ابعاد موضوع در محل حادثه است.

وی افزود: قرار است روز یکشنبه‌ گزارش هیات اعزامی در کمیسیون آموزش با حضور مسئولان مربوطه مورد بررسی قرار گیرد.

گفتنی است امروز صبح نیز محمدرضا عارف، فاطمه سعیدی و محسن علیجانی به بیمارستان امام خمینی (ره) رفته و جویای حال مصدومان شدند.

روز گذشته نیز حبیب الله دهمرده، رییس کمیته‌ آموزش عالی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت بررسی‌های کمیته‌ اعزامی کمیسیون آموزش به محل حادثه واژگونی اتوبوس دانشجویان دانشگاه علوم تحقیقات، گفته بود: ما در حال‌ بررسی ابعاد موضوع هستیم. با نزدیکان و همراهان مصدومان صحبت کرده‌ایم و برای بررسی به محل حادثه هم خواهیم رفت. جزئیات بیشتر را در روزهای آینده متعاقبا گزارش خواهیم داد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر