کد خبر: 57355
A

آیا مجلس از محسن رضایی توضیح می‌خواهد؟

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اینکه ما بیاییم نکاتی که مرتبط با تاکتیک جنگ بوده را با اشاره ای گذرا در توییتی اینگونه تفسیر کنیم که خون یک عده جوان را هدر دادند یک اشتباه سهمگین است که نباید دچار آن شویم.

آیا مجلس از محسن رضایی توضیح می‌خواهد؟

به گزارش دیده بان ایران؛ توییت اخیر محسن رضایی درباره عملیات کربلای ۴ واکنش های زیادی را به دنبال داشت؛ واکنش هایی از جنس تکذیب تا تایید. درحالیکه عده ای این اظهارنظر را تحلیلی غلط توصیف کردند و آن را شایسته عذرخواهی از خانواده شهدا می دانند اما در مقابل عده ای بر این باورند که جنگ اصول و تاکتیک هایی دارد که برای عموم قابل درک نیست.

کمال دهقانی فیروزآبادی درباره واکنش ها به توییت اخیر محسن رضایی درباره عملیات کربلای ۴ گفت: به نظر من آقای رضایی در موضوع اخیر منظور دیگری داشتند که به درستی به آن پرداخته نشد.

وی با بیان اینکه فرماندهان زمان جنگ که متولی عملیات مختلفی بودند ممکن است اظهارنظرهایی داشته باشند، یادآور شد: همان طور که رشادت ها، مقاومت ها و از جان گذشتگی رزمندگان که منجر به پیروزی شد نباید فراموش شود از طرفی هم نباید موضوع تاکتیک های جنگی و رزمی را که معمولا از طرف فرماندهان در زمان جنگ اتخاذ می شد و برای عموم ناشناخته است، نادیده گرفت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر