کد خبر: 57519
A

نماینده مجلس: دولت هر چه سریع‌تر سخنگویی برای خود انتخاب کند/ جناح‌های سیاسی به جای انتقاد، نبود همدیگر را آرزو می‌کنند

محمودی شاه نشین تاکید کرد: این نقص است که دولت سخنگو ندارد. دولت باید سخنگویی داشته باشد تا بتواند تصمیمات و نظر جامع دولت را عنوان کند.

نماینده مجلس: دولت هر چه سریع‌تر سخنگویی برای خود انتخاب کند/ جناح‌های سیاسی به جای انتقاد، نبود همدیگر را آرزو می‌کنند

به گزارش دیده بان ایران؛ محمد محمودی شاه‌نشین نماینده شهریار و عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» با اشاره به اینکه دولت سخنگو ندارد، گفت: دولت باید یک شخصی را مشخصاً معلوم کند که هم اصحاب رسانه و هم مردم بدانند که نظریات جامع دولت را از چه کسی باید بشنوند.

 

او ادامه داد: زمانی که وزرا صحبت می‌کنند بیشتر بخشی نگری می‌کنند و نظرات فردی خود را می‌گویند. اما نظرات جامع دولت و تصمیم دولت چه اعضای هیات دولت موافق باشند یا مخالف، باید به اطلاع اصحاب رسانه و مردم رسانده  شود و این مهم با داشتن سخنگو میسر خواهد بود.

 

این نماینده مجلس در خصوص انتقاداتی مبنی بر ایجاد فاصله دولت و مردم، گفت: آقای رئیس‌جمهور از هر فرصتی برای ارتباط با مردم استفاده می‌کند اما این نقص است که دولت سخنگو ندارد. دولت باید سخنگویی داشته باشد تا بتواند تصمیمات و نظر جامع دولت را عنوان کند.

 

محمودی شاه‌نشین گفت: علت عدم انتخاب سخنگوی دولت را نمی‌دانم و این‌یک نقصانی است که دولت باید به آن بپردازد و من اگر مرتبطان بخصوص آقای واعظی یا آقای امیری را دیدم، این موضوع را انتقال می‌دهم که این موضوع نقص است و زودتر باید فکری به حال آن کرد.

 

محمود شاه‌نشین با اشاره به کاهش اعتماد مردم به مسئولان، گفت: این موضوع عوامل متعددی دارد. یکسری اتفاقات موجب کم‌حوصلگی مردم و مسئولان شده است. مردم تحت‌فشار مشکلات اقتصادی هستند. بودجه یک نقدینگی و گردش روان و شفاف نیست که در جامعه بچرخد و بیشتر بر روی کاغذ است. فشار تحریم‌ها کم نیست و مردم نگران هستند.

 

او با انتقاد از برخورد جناحی در داخل کشور، تاکید کرد: تا پیش‌ازاین، موضع‌گیری‌ها انتقادی بود اما در حال حاضر در جهت نفی همدیگر است. یعنی تندروهای راست می‌خواهند تندروهای چپ را از میدان بیرون کنند و بالعکس. همه بجای انتقاد نبود همدیگر را آرزو می‌کنند و هر گروه مشکلات موجود در جامعه را به‌واسطه تحرکات، رفتار و تصمیمات سلیقه متقابل خود می‌بیند و همه این موارد جامعه را از آرامش به التهاب برده است.

 

این نماینده مجلس ادامه داد: ما باید تحرک خوبی داشته باشیم برای اینکه بنیه اقتصادی مردم را بهبود بدهیم و این امر تنها با همدلی و اعتماد قابل تحقق است./اعتمادانلاین

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر