کد خبر: 57598
A

پاسخ یک نماینده مجلس به نطق نماینده تربت جام/ مقایسه ایران اسلامی با کشورهای فروپاشیده بازی در زمین دشمن است

نماینده کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت:ایجاد یک استان در شمال اصفهان با مرکزیت کاشان و ظرفیت های این منطقه می تواند در خدمت توسعه جمهوری اسلامی قرار گیرد.

پاسخ یک نماینده مجلس به نطق نماینده تربت جام/ مقایسه ایران اسلامی با کشورهای فروپاشیده بازی در زمین دشمن است

به گزارش دیده بان ایران، سیدجواد ساداتی نژاد در نشست علنی امروز (سه شنبه، 18 دی ماه) در نطق میان دستور خود، گفت: انقلاب اسلامی ایران علیرغم توطئه های استکبار جهانی با توکل بر خداوند، ایستادگی ملت ایران و رهبری مقتدرانه حضرت امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری با سرافرازی پیش رفته است و امسال 40 سالگی اش را جشن می گیرد.

نماینده کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی،افزود: موفقیت های چشمگیر مختلف سیاسی، فرهنگی، نظامی، علمی و صنعتی، پزشکی علیرغم تحریم های ظالمانه توانسته است یک الگوی جدید را فراروی ملت های آزادی خواه قرار دهد.

مقایسه ایران اسلامی با کشورهای فروپاشیده بازی در زمین دشمن است

وی تصریح کرد: امروز مولفه های جمهوری اسلامی شامل موشکی، هسته ای و اقتدار منطقه ای تبدیل به کابوسی برای دشمنان این کشور شده است و تمام رؤسای جمهور آمریکا اعم از آنکه باهوش و باادب خوانده شده و ترامپ بی ادب ؛در قفل کردن این مولفه های قدرت تفاوتی با یکدیگر ندارند.

این نماینده مردم در مجلس گفت: تنها تفاوت آن ها در این است که اوباما به دنبال برجام های مجزا برای قفل کردن مولفه های قدرت بوده و ترامپ به دنبال قفل کردن هر سه مولفه قدرت جمهوری اسلامی در یک برجام است؛اما زهی خیال باطل.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با یان اینکه قدرت دفاعی ما در سپاه و ارتش قابل چشم پوشی نیست،تاکید کرد: امروز جنگل های موشکی جمهوری اسلامی قد کشیده است، دادن کدهای غلط و آدرس های نادرست، حرکت در مسیر آمریکا است و مقایسه ایران اسلامی با کشورهای فروپاشیده بازی در زمین دشمن است و تحلیل های غلط به دنبال تضعیف قدرت نظامی ما است؛ اگر قدرت موشکی ما نبود معلوم نبود دشمن چه بر سر ما می آورد.

 

گفتنی است: روز یکشنبه جلیل رحیمی جهان آبادی رئیس کمیته بین الملل کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در نطق میان دستور خود در مجلس با بیان این که در زمینه سیاست‌های خارجی هزینه‌های زائد زیادی وجود دارد گفته بود: اگرچه نفوذ و حضور ما در منطقه مهم است اما یک نکته را نباید فراموش کرد و آن این است که بعضی اوقات ممکن است هزینه‌های زائد ما را در خیابان‌های تهران زمین گیر کند. زمانی که اتحاد جماهیر شوروی سرنگون شد ۱۳ هزار کلاهک اتمی داشت، در بیش از ۲۰ کشور نفوذ خارجی داشت؛ ایستگاه فضایی داشت اما در خیابان‌های مسکو تکه پاره شد و امنیت و تمامیت ارضی خود را از دست داد.

نماینده مردم تربت جام افزود: امروز مردم برای تامین معیشت خودشان و برای پر کردن شکم های فرزندان خود مشکل دارند. ما اگر نتوانیم هزینه‌های اضافی سیاست داخلی و خارجی را درمان کنیم هزینه‌های سنگینی را تقبل خواهیم کرد. آسیب به امنیت ملی ما نه توسط دشمنان که در خیابان شهرهای ما رخ می‌دهد.

رئیس کمیته بین الملل کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تصریح کرد: آن چه که در خانه واجب است در خانه مصرف کنیم و تلاش کنیم که برای هزینه‌های زائد داخلی و خارجی چاره عقلانی پیدا کنیم. ما به  دوست یابی، تنش زدایی و افزایش همکاری‌ها در منطقه و توجه به اقتصاد به عنوان اولویت اول در داخل نیاز داریم.

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر