کد خبر: 59381
A
در گفت و گو با دیده بان ایران جزییات آغاز فعالیت یک حزب جدید اصلاح طلبی مطرح شد:

رسول منتجب نیا: در قالب حزب جدید فعالیت خود را آغاز کردیم/ برای حزب جدید نام جمهوریت را پیشنهاد داده ایم / تعداد اعضای هیات موسس 30 نفر هستند

رسول منتجب نیا در خصوص نام حزب جدید و تعداد اعضای موسس به دیده بان ایران گفت: اعضای شورای مرکزی حزب حدود 30 نفر می باشد ما این اسامی را به کمیسیون ماده ده احزاب ارائه کرده ایم پس از تایید نهایی رسانه ای خواهد شد. این فعال سیاسی در ادامه افزود: سه اسم برای حزب جدید از سوی اعضاء پیشنهاد شده است. "جمهوریت"، راه نو، و صدای بیداری ایران این اسامی هستند. جمهوریت به عنوان نام اول از سوی ما به کمیسیون ماده ده احزاب پیشنهاد شده است.

رسول منتجب نیا: در قالب حزب جدید فعالیت خود را آغاز کردیم/ برای حزب جدید نام جمهوریت را پیشنهاد داده ایم / تعداد اعضای هیات موسس 30 نفر هستند

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ حزب جدید برخی از اعضای جدا شده از حزب اعتماد ملی، با محوریت رسول منتجب‌نیا قائم مقام سابق این حزب امروز(19 بهمن) آغاز بکار کرد.

 

حزب جدید برخی از اعضای جدا شده از حزب اعتماد ملی، با محوریت رسول منتجب‌نیا قائم مقام سابق این حزب آغاز بکار کرد.

در مراسم افتتاح حزب جدید که با حضور قریب صد نفر برگزار شد، سمیه طهماسبی رئیس سابق شاخه بانوان اعتماد ملی، رحمت‌الله بیگدلی، غلامعلی رجایی مشاور مرحوم هاشمی رفسنجانی و برخی دیگر از شخصیت‌های اصلاح‌طلب حضور داشتند.

حجت السلام و المسلمین رسول منتجب نیا در گفت و گو با دیده بان ایران به جزییات تشکیل حزب جدید اشاره کرد و گفت:

امروز به همراه تعدادی از افراد همفکر دفتر مرکزی حزب را افتتاح کردیم؛ اساسنامه و اسامی موسسان حزب را به وزارت کشور و کمیسیون ماده ده احزاب ارائه کردیم. ان شاءالله در آینده نزدیک فعالیت رسمی حزب را اعلام می کنیم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب درباره مشی سیاسی حزب جدید گفت: مشی سیاسی حزب جدید در اساسنامه و مرامنامه ای که به وزارت کشور ارائه شده مشخص شده است ان شاء الله پس از رای اکثریت اعضاء به صورت رسمی همزمان با فعالیت حزب رسانه ای خواهد شد. اما ما به طور کل ما مشی  اصلاح طلبی را فعالیت سیاسی خود برگزیده ایم.

رسول منتجب نیا در خصوص نام حزب جدید و تعداد اعضای موسس به دیده بان ایران گفت: اعضای شورای مرکزی حزب حدود 30 نفر می باشد ما این اسامی را به کمیسیون ماده ده احزاب ارائه کرده ایم پس از تایید نهایی رسانه ای خواهد شد.

 

این فعال سیاسی در ادامه افزود: سه اسم برای حزب جدید از سوی اعضاء پیشنهاد شده است. "جمهوریت"، راه نو، و صدای بیداری ایران این اسامی هستند. جمهوریت به عنوان نام اول از سوی ما به کمیسیون ماده ده احزاب پیشنهاد شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر