کد خبر: 60229
A

جهانگیری: برای حل مشکلات مردم همه باید هم جهت باشیم

معاون اول رییس جمهوری گفت: باید حل مسائل بنیادی و جدی که پیش روی مردم قرار گرفته و مردم را آزار می دهد به صورت جدی در دستور کار قرار بگیرد، همه باید هم جهت باشیم تا ببینیم که این مسائل را چگونه می توانیم از پیش روی مردم برداریم.

جهانگیری: برای حل مشکلات مردم همه باید هم جهت باشیم

به گزارش دیده بان ایران؛ اسحاق جهانگیری روز دوشنبه در بیست و هفتمین جشنواره دانشجوی نمونه، با اشاره به این که در مقطع خاصی قرار گرفته ایم، اظهار داشت: طبیعی است در چنین مقطعی مشکلات بیشتر جلب توجه می کند.
معاون اول رییس جمهوری یادآور شد: به عنوان یک مسئول اجرایی در دولت - با توجه به آموخته هایی که در دوران مسئولیت خود داشتم - هر کسی در هر سطحی از مسئولیت و هر سطحی از نهادهای حکومتی خدمت می کند باید ملی بیاندیشد، ما در مقطعی هستیم که جز به ملی اندیشیدن راه دیگری نداریم.
جهانگیری با بیان این که باید به فکر امروز و فردای ایران باشیم، تصریح کرد: نیازمند است علاقه مندان به ایران هم به امروز ایران و هم به فردای آن بیندیشند. 
وی افزود: حسن انسان های بزرگ این است که در سختی ها و مشکلات و زمانی که فشارها افزایش پیدا می کند، قدرت تطبیق، مهارت، فکر و تصمیم گیری آن ها باید افزایش پیدا کند، آنها باید وقت بگذارند تا کشور و جامعه خود را از شرایطی که در آن قرار گرفته اند، با آبرومندی و افتخار خارج کنند.
این خبر در حال تکمیل است...

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر