کد خبر: 60857
A

محمدرضا تابش: شنیدیم رای مجمع تشخیص مصلحت نظام به پالرمو منفی است و البته خدا کند که این طور نباشد

محمدرضا تابش، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: طبق اخباری که داریم رای مجمع تشخیص مصلحت نظام به پالرمو منفی است و البته خدا کند که این طور نباشد.

محمدرضا تابش: شنیدیم رای مجمع تشخیص مصلحت نظام به پالرمو منفی است و البته خدا کند که این طور نباشد

هر روز اخبار متفاوتی از تصمیم مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره پالرمو به گوش می‌رسد. موکول شدن تصمیم‌گیری مجمع در این باره به بعد از تعطیلات نوروز 98 این انگاره را در افکار عمومی ایجاد کرده که احتمالا رای مجمع به این لایحه منفی است. حالا محمدرضا تابش، نماینده مجلس هم می‌گوید که شنیدها حکایت از جمع‌بندی مجمع برای رد پالرمو دارد.


به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمدرضا تابش، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: طبق اخباری که داریم رای مجمع تشخیص مصلحت نظام به پالرمو منفی است و البته خدا کند که این طور نباشد.

تابش با اشاره به موکول شدن اعلام نظر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره لایحه پالرمو به بعد از تعطیلات نوروز گفت: من متخصص این امر نیستم، متخصص آن مسئولین مالی، حقوقی و سیاسی هستند که در همین رابطه خانم جنیدی معاون حقوقی رییس جمهور، آقای ظریف وزیر امور خارجه کشورمان و همکاران ایشان و آقای دکتر همتی رییس کل بانک مرکزی هر سه تاخیر در تصویب لوایح مربوط به fatf را موجب خسارت‌های مالی، سیاسی و حقوقی برای کشور می‌دانند.

وی اضافه کرد: من با اتکا به حرف این افراد که افرادی شایسته، وطن‌پرست، کلان‌نگر و ملی هستند می‌گویم که این تاخیر به ضرر کشور است. ما باید در هر کاری به متخصصین آن امر مراجعه کنیم.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: طبق اخباری که داریم رای مجمع تشخیص مصلحت نظام به پالرمو منفی است و البته خدا کند که این طور نباشد./ رسانه ها

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر