کد خبر: 64657
A
موسوی لارگانی:

آقای رئیس جمهور وزرای‌تان به شما آدرس غلط می‌دهند

نماینده مردم فلاورجان در مجلس با اشاره به اظهارات رئیس جمهور در دیدار اخیر با رهبری گفت: آقای روحانی نباید جایگاه و شأن مجلس را زیر سوال ببرد.

آقای رئیس جمهور وزرای‌تان به شما آدرس غلط می‌دهند

به گزارش دیده بان ایران، سیدناصر موسوی لارگانی در نشست علنی عصر امروز (سه‌شنبه، 31 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری با تأکید بر شأن و جایگاه مجلس گفت: آقای رئیس جمهور در دیدار اخیر رهبری مجلس را زیر سوال بردند اما رئیس و نواب مجلس پس از آن هیچ اظهارنظری نکردند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به  ادغام وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت و زمانی که برای این ادغام در مجالس صرف شد، افزود: کارشناسانی در گذشته بر ادغام این وزارتخانه تأکید کردند اما حال که زمان زیادی هم نمی‌گذرد آقای روحانی تمام مشکلات و تقصیرها را به گردن مجلس می‌اندازد و می‌گوید که دو سال است موضوع تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت معطل مانده است.

وی ادامه داد: این در حالی است که مشکلات این حوزه به سوء مدیریت و عدم توانایی کنترل بازار برمی‌گردد. متأسفانه در ماه مبارک رمضان تورم سرسام آور شده به نوعی که برخی کالاها مانند خرما به قیمتی بالای 30 هزار تومان رسیده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: آقای رئیس جمهور وزرای‌تان به شما آدرس غلط می‌دهند

علی مطهری در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: هیأت رئیسه نسبت به این موضوع بی تفاوت نبوده، دکتر لاریجانی در روزهای اخیر و در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان توضیح دادند که لایحه تفکیک وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت در مجلس معطل نماند بلکه این لایحه در مجلس رد شد./خانه ملت

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر