کد خبر: 64748
A

چه کسی برای داماد شریعتمداری وثیقه گذاشت؟

در یکی از مهم‌ترین پرونده‌های مرتبط با تخلفات بانک سرمایه می‌توان به محاکمه محمدهادی رضوی ‌اشاره ویژه‌ای داشت چرا که وی علاوه‌بر اتهامات موجود و تخلفات مطرح شده که در دادگاه قابل پیگیری است، داماد محمد شریعتمداری وزیر کنونی رفاه است.

چه کسی برای داماد شریعتمداری وثیقه گذاشت؟

به گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه کیهان نوشت: در یکی از مهم‌ترین پرونده‌های مرتبط با تخلفات بانک سرمایه می‌توان به محاکمه محمدهادی رضوی ‌اشاره ویژه‌ای داشت چرا که وی علاوه‌بر اتهامات موجود و تخلفات مطرح شده که در دادگاه قابل پیگیری است، داماد محمد شریعتمداری وزیر کنونی رفاه است.

این موضوع نیز از این جهت دارای اهمیت است که همه می‌بینند دیگر هیچ شخصی به خاطر انتساب به مسئولان دارای مصونیت قضایی و چک سفید امضا نیست و باید در دادگاه عدالت پاسخگوی تخلفات خود باشد. در این بین البته تعیین وثیقه ۱۰۰ میلیاردی برای این فرد مذکور و حضور وی در دادگاه با لباس شخصی و عدم بازداشت وی هرچند قانونی می‌نماید اما از دید بسیاری از افراد جنبه مناسبی ندارد، مردم می‌پرسند که به راستی این جوان وثیقه ۱۰۰ میلیاردی را اگر خود تأمین کرده از کجا آورده است، اگر دیگران برای وی تهیه کرده‌اند باز این سؤال پیش می‌آید که چه کسانی حاضر هستند برای او چنین وثیقه سنگینی بگذارند تا آزادانه با وجود اتهامات سنگین از بازداشت در امان باشد؟!/

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر