کد خبر: 65689
A

بیش از 15 فرماندار در سیستان و بلوچستان تغییر خواهند کرد

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: 15 فرماندار شهرستانهای مختلف این استان صددرصد تغییر کرده و احتمال تغییر یک فرماندار دیگر نیز وجود دارد.

بیش از 15 فرماندار در سیستان و بلوچستان تغییر خواهند کرد

️ به گزارش دیده بان ایران به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان علی زینی وند اظهار داشت: با این تغییرات صورت گرفته کار تغییرات در سالجاری به پایان می رسد چراکه سال مهمی را در پیش رو داشته و بحث انتخابات نیز بر اهمیت آن افزوده است.

وی ادامه داد: این تغییرات را نمی توان خانه تکانی دانست چراکه همه فرمانداران از بین همین افراد حاضر هستند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: داشتن تائیدیه دستگاه های ذیصلاح در استعلام ها، شایسته سالاری، اعتقاد راسخ به اصول جمهوری اسلامی و برنامه های دولت از جمله معیارهای انتخاب فرمانداران است.

️ وی افزود: اینکه ببینیم چند نفر از این مذهب و آن مذهب هستند و چه تعداد از یک قوم و قبیله خاص هستند اصلاً در گزینش ما قرار ندارد و از هیچ شخصی توصیه نپذیرفته ایم و می توانم با جدیت بگویم که با توصیه هیچکس هیچ فرمانداری را منصوب نکرده ایم و فرمانداران ما وامدار هیچ شخصی نیستند.

️زینی وند اظهار داشت: فرآیند انتخابات در سطح استان ها به گونه ایست که هیات اجرایی، هیات نظارت استانها، هیات بازرسی وزارت کشور، هیات نمایندگان کاندیداها، نمایندگان خبرگزاری ها و نمایندگان احزاب در ستادهای انتخاباتی حضور دارند و این ساختار چند وجهی که همه همدیگر را چک و بررسی می کنند به گونه ایست که غیرممکن است در آن تقلبی صورت گیرد./ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر