کد خبر: 6630
A

دفتر مجمع مشورتی اصلاح‌طلبان خراسان‌رضوی پلمپ شد/ بخشی از ناهار میهمانان را گرفتند

دفتر مجمع مشورتی اصلاح طلبان خراسان رضوی واقع در خیابان سناباد مشهد ظهر امروز در پی لغو برنامه سخنرانی علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از سوی دادستانی این شهر، پلمپ شد.

دفتر مجمع مشورتی اصلاح‌طلبان خراسان‌رضوی پلمپ شد/ بخشی از ناهار میهمانان را گرفتند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، دبیرکل مجمع مشورتی اصلاح طلبان خراسان رضوی در این خصوص گفت: هیچ علت و دلیلی برای این موضوع و اقدامات امروز در لغو برنامه های مجمع مشورتی ارائه نشده است.

بتول گندمی افزود: علت لغو برنامه سخنرانی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که قرار بود امروز صبح توسط این مجمع برگزار شود و مجوز رسمی از فرمانداری مشهد و استانداری نیز داشت، اعلام نشده است.

وی ادامه داد: علت پلمپ شدن دفتر مجمع مشورتی اصلاح طلبان را نمی دانیم، علت بستن سلف محل پذیرایی ناهار میهمانان برنامه امروز عزادری اربعین این مجمع را هم نمی دانیم.

دبیرکل مجمع مشورتی اصلاح طلبان خراسان رضوی گفت: حتی دیروز که دادستانی مشهد اقدام به لغو برنامه در تالار رازی کرد با هماهنگی استانداری خراسان رضوی تالار ساپکو در مشهد را برنامه ریزی کردیم و در این رابطه با فرمانداری هم مکاتبه شد.

وی افزود: با این وجود از برگزاری آن برنامه هم ممانعت به عمل آمد در حالی که بخشی از میهمانان از شهرستانها دعوت و از قبل برنامه پذیرایی از هزار نفر تدارک شده بود.

گندمی گفت: با لغو برنامه و سرمای هوا، میهمانان شهرستانی به محل دفتر مجمع مشورتی انتقال یافتند تا زمان ناهار که به محل سلف بروند.

وی افزود: نیروی انتظامی در پی این امر به محل دفتر وارد شده و میهمانان و اعضا را از محل خارج کرده و در اصلی ساختمان پلمپ را پلمپ کرد.

دبیرکل مجمع مشورتی اصلاح طلبان خراسان رضوی گفت: در این ساختمان یک دفتر اسناد رسمی و مجتمع دندانپزشکی هم وجود دارد.

وی افزود: در مرکز رفاهی دانشکده علوم پزشکی امکان پذیرایی با شله برای هزار نفر تدارک شده بود که ظهر امروز نیروی انتظامی مانع پذیرایی میهمانان ما در این مرکز هم شد و اعلام کردن ناهار باید به محل دیگری برای پذیرایی منتقل شود.

گندمی گفت: در پی این امر مقرر شد دیگهای شله به محل دیگری منتقل شده و در قالب ظرفهای سطلی در اختیار میهمانان قرار گیرد.

وی افزود: در مسیر انتقال دیگهای شله به محل جدید هم پلیس حضور یافت و آن را به مسیری دیگر هدایت کرد و در نهایت بخشی از غذای تدارک شده را در اختیار ما قرار داد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر