کد خبر: 6769
A

تابش خبر داد: تهیه طرح دو فوریتی ممنوعیت خرید کالاهای مصرفی از آمریکا

نائب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از تهیه یک طرح دو فوریتی در مورد ممنوعیت خرید کالاهای مصرفی از آمریکا خبر داد.

تابش خبر داد: تهیه طرح دو فوریتی ممنوعیت خرید کالاهای مصرفی از آمریکا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، محمدرضا تابش، اظهارکرد: با توجه به اقدامات خصمانه کنگره آمریکا که تجلی آن را در تمدید ۱۰ ساله قانون مرده تحریم های داماتو تحت تاثیر لابی صهیونیستی می‌بینیم و اینکه این قانون تقریبا با اتفاق آرا منهای یک رای به تصویب رسید و همچنین تحریم فروش هواپیماهای مسافربری به ایران توسط مجلس نمایندگان آمریکا و سنگ اندازی‌هایی که آمریکایی‌ها در جهت اجرای توافق برجام داشتند، ما یک طرح دو فوریتی برای ممنوعیت خرید کالاهای مصرفی از آمریکا را تهیه کرده‌ایم.

وی افزود: این طرح که مورد استقبال نمایندگان قرار گرفته در جهت حفظ منافع ملی و احیای غرور ملی است و این پیام را منتقل می‌کند که مجلس شورای اسلامی مدافع منافع ملی است و فعل و انفعالات  عرصه بین الملل را رصد می کند و غرور ملی ایرانیان را پاس می‌دارد.

نماینده اردکان در مجلس یادآور شد: با توجه به فرمایشات رهبری، تاکید ما در این طرح، ممنوعیت خرید کالاهای مصرفی از آمریکا و به ویژه خرید و واردات محصولات زراعی و فرآورده‌های دامی به طور مستقیم و غیر مستقیم از آمریکاست.

تابش در پایان اظهار کرد: در جلسه صبح امروز (سه‌شنبه) فراکسیون امید مجلس نیز این طرح به اتفاق آرا تصویب شد و ان‌شاءالله پس از تکمیل امضای نمایندگان از طیف‌های مختلف سیاسی مجلس این طرح با قید دو فوریت تقدیم هیات رئیسه مجلس خواهد شد
 
منبع: ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر