کد خبر: 67777
A

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: امضای نامه لغو مجازات خاتمی دخالت در امور قوا است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اقدام تعدادی از نمایندگان مجلس برای جمع‌آوری امضا با هدف فشار به قوه قضائیه جهت لغو مجازات محمدرضا خاتمی گفت: این اقدام از روی غلبه احساسات و طرفداری حزبی صورت گرفته است و به همین جهت از جایگاهی برخوردار نیست.

 عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: امضای نامه لغو مجازات خاتمی دخالت در امور قوا است

به گزارش دیده بان ایران، حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به اقدام تعدادی از نمایندگان مجلس برای جمع‌آوری امضا با هدف فشار به قوه قضائیه جهت لغو مجازات محمدرضا خاتمی اظهار داشت: من با محتوای حکم صادر شده برای آقای محمدرضا خاتمی کاری ندارم اما همه ما باید بدانیم که یکی از افتخارات کشور ما استقلال قواست و وظیفه قوه قضاییه، فریادرسی و دادرسی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: قطعا امضای این نامه کار دستی نبوده و به منزله دخالت در امور قوا تلقی می‌شود. این اقدام از روی غلبه احساسات و طرفداری حزبی صورت گرفته است و به همین جهت از جایگاهی برخوردار نیست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه قوه قضاییه حق دارد هر نوع جرمی را مورد بررسی قرار دهد و برای آنها متناسب با قانون حکم صادر کند، خاطرنشان کرد: با نوشتن و امضاء نامه و طومار تحت یک شرایط جوی خاص، حکم دستگاه قضایی نباید تغییر کند./ فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر