کد خبر: 6879
A
صادق زیباکلام در گفت و گو با دیده بان ایران؛

می خواهند بگویند روحانی هیچ کاره است /تنها دلیل لغو سخنرانی ها نزدیک شدن به انتخابات است

زیباکلام : آنهایی که سخنرانی ها را لغو می کنند. هدفشان ضربه زدن به دولت هست هدفشان این هست که میخواهند دولت را ناتوان نشان بدهند منتها متوجه نیستند که دارند شاخه ای را میبرند که خودشان روی آن نشستند. مردم قبل از اینکه بگویند دولت عرضه ندارد مردم میگویند در این مملکت قانون حاکمیت ندارد

می خواهند بگویند روحانی هیچ کاره است /تنها دلیل لغو سخنرانی ها نزدیک شدن به انتخابات است

صادق زیباکلام در گفت و گو با پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران درباره لغو سخنرانی  علی مطهری در مشهد  و و یخنرانی خود گفت: این لغوها فقط می توان گفت رویکرد سیاسی است منتها من فکر میکنم هدف کسانی که این کار را انجام میدهند هدفشان جلوگیری از سخنرانی های بنده و آقای دکتر علی مطهری نیست چون خوب میدانند من در نهایت پاسدار و وفادار نظام هستم و اگر درمورد من شک و تردیدی باشد درمورد دکتر علی مطهری مطلقا نمی شود شک و تردیدی وجود داشته باشد که آیا ایشان مدافع و پاسدار نظام هست یا خیر؟ اما چرا علی رغم اینکه میدانند هم صادق زیباکلام پاسدار نظام هست هم علی مطهری پاسدار نظام هست ولی چرا سخنرانی های این افراد را لغو می کنند؟ 

وی ادامه داد: من فکر میکنم این لغو سخنرانی ها به واسطه اعمال قدرت است می خواهند بگویند روحانی کاره ای نیست ما قدرت داریم و چرا افتادند به فکر قدرت نمایی؟ من فکر میکنم از زمانی که پرونده شرکت آقای احمدی نژاد در انتخابات بسته شد و اصولگرایان با این مسئله مواجه شدند که هیچ شانس و اقبالی در انتخابات بدون آقای احمدی نژاد ندارند بنابراین رفتند به سروقت اینکه روحانی را ضعیف بکنند و به مردم نشان بدهند که روحانی کاره ای نیست و حتی بحث برجام دروغ از آب درآمد اقتصادش که مشکل دارد رفع حصر که نتوانست بکند حالا ما داریم نشان میدهیم که از جهات دیگر هم هیچ توان اجرایی ندارد جلوی کنسرت را گرفتیم جلوی سخنرانی علی مطهری را میگیریم جلوی سخنرانی صادق زیباکلام را میگیریم هدفشان نه من هستم نه آقای دکتر علی مطهری هدفشان قدرت نمایی با آقای روحانی هست که میخواهند به مردم نشان بدهند ایشان قدرت و توانی ندارد.تنها دلیل لغو سخنرانی ها انتخابات آینده است. 

زیباکلام افزود: بنابراین رای دادن به حسن روحانی در دور بعد فایده ای ندارد و میخواهند یک کاری بکنند که رای آرای آقای روحانی دچار ریزش بشود چون خودشان هیچ شانسی در انتخابات سال اینده ندارند بنابراین میخواهند روحانی هم رای بالایی نیاورد .

وی در پاسخ به این سوال که چرا دولت در این مسائل چراغ خاموش ورود می کند تاکید کرد: سوال اساسی این هست که تاکتیکی که به کار میبرند این تاکتیک درحقیقت نشان دهنده این هست که در مملکت قانون وجود ندارد . عملکرد اصولگرایان تندرو و جریان آمریکا ستیز میخواهد نشان بدهد که روحانی قدرت ندارد ولی این را به بهانه از بین بردن نهاد قانون در مملکت انجام میدهد.

زیباکلام تصریح کرد: آنهایی که این کارها را میکنند هدفشان ضربه زدن به دولت هست هدفشان این هست که میخواهند دولت را ناتوان نشان بدهند منتها متوجه نیستند که دارند شاخه ای را میبرند که خودشان روی آن نشستند. مردم قبل از اینکه بگویند دولت عرضه ندارد مردم میگویند در این مملکت قانون حاکمیت ندارد چون وقتی یک نهادی در چهارچوب وظایف و مقررات قانونی یک تصمیمی میگیرد یک ارگان دیگر یک نهاد دیگر نباید بیاید این را نقض بکند بی قانونی و شکستن قانون و عدم تمکین از قانون فقط این نیست که صادق زیباکلام چراغ قرمز را رد بکند اینکه دادستان قزوین ، مشهد می آید یک تصمیمی که یک نهاد قانونی گرفته نقض میکند بدون قانون برخلاف قانون از بالاسر قانون این بی قانونی هست وبی قانونی که قوه قضاییه انجام میدهد وقتی قوه قضاییه پاسدار قانون و حاکمیت قانون نباشد گفت هرچه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک قوه قضاییه که خودش باید پاسدار و جلودار حاکمیت قانون باشد خودش آمده دارد قانون را تند تند نقض میکند و این مصیبت عظمی این هست .

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر