کد خبر: 6918
A

سردار سلیمانی: تضعیف بسیج ظلم است

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، گفت:در این دوره ای که فتنه های خارجی و داخلی در زمان رسیدن ما به قله پیروزی وجود دارد نباید که دستاورد بسیج را تضعیف کنیم چراکه این یک ظلم نابخشودنی است.

سردار سلیمانی: تضعیف بسیج ظلم است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سومین همایش فرماندهان بسیج قوه قضاییه گفت: قوه قضائیه از راس تا ذیل قابل افتخار برای نظام است.

وی خطاب به بسیجیان افزود: امروز بالاترین شخصیت نظام یعنی ولی فقیه همین چفیه ای که امروز به شانه شماست را به همراه دارند.

سردار سلیمانی اضافه کرد: هیچ تبلیغی بالاتر از این نیست و خود این برای بسیجی ها و کسانی که به بسیج معرفت دارند یا حتی به کسانی که به بسیج معرفتی ندارند یک تذکر جدی است.

وی گفت: نماد بارز بسیج دفاع مقدسی بود که تولید کننده عملی این فرهنگی بسیجی بود و بهتر از این فرهنگ نمی توان عمل کرد. در دفاع مقدس بسیج یک ظهور عملی پیدا کرد و در جامعه ما در قالب یک ساختار ماندگار شد.

فرمانده نیروی قدس سپاه تصریح کرد: بسیج قانونی است که همه سطوح را در خود جای داده است.

سردار سلیمانی با اشاره به اثار مهم بسیج اظهار کرد: یک اثر بسیج مربوط به جنگ است و همان چیزی است که در جنگ ما را پیروز کرد.

وی افزود:بن بستی در جنگ وجود نداشت سختی بود ولی خستگی نبود و این موضوع دفاع مقدس را به دانشگاه تبدیل کرد.

سردار سلیمانی با اشاره به اثر فرهنگی بسیج در جامعه، ادامه داد: آن چیزی که انقلاب فرهنگی حقیقی در جامعه ما ایجاد کرد بسیج بود که در همه جا جاری شد و جامعه ما را تغییر داد.

وی بیان کرد: بسیج در صدور دفاع مقدس نیز نقش مهمی داشت، صدور انقلاب نیازمند یک چارچوب منطقی و عملی تجربه شده داشت که از طریق بسیج ممکن شد.

سردار سلیمانی تصریح کرد: اگر فرهنگ موفق بسیج به وجود نیامده بود این پیروزی ها که برای دشمن متحیرکننده بود اتفاق نمی افتاد.

وی امید بخشیدن به امنیت و ثبات در کشور را به عنوان اثر دیگر بسیج دانست و گفت: ارامشی که امروز در جامعه داریم مرهون بسیج است، آیا فقط با نیروهای مسلح امنیتی ما این ارامش و ثبات امکانپذیر است در حالی که بیش از بیست میلیون احاد جامعه ما بسیجی هستند که حضور آنها نقش مهمی در ثبات و امنیت جامعه داشته است.

سردار سلیمانی اظهار کرد: برخی مدعی هستند که به امام اعتقاد جدی دارند اما نمی توان گفت من امام را خیلی دوست دارم ولی باولی فقیه فاصله دارم.

وی یادآور شد: بسیج شجره طیبه ای است که دفتر و کتاب آن را همه انبیا امضا کرده اند مگر می شود بسیج و فکر حزب الهی را به باد انتقاد بگیریم ، این موضوع خلاف منافع ملی است حمایت از بسیج یک وظیفه ملی است بالای شهر تهران به پایین شهر تهران به یک نسبت از بسیج بهره مند است بسیج یک حرکت ملی است .

وی خاطرنشان کرد: در این دوره ای که فتنه های خارجی و داخلی در زمان رسیدن ما به قله پیروزی وجود دارد نباید که دستاورد بسیج را تضعیف کنیم چراکه این یک ظلم نابخشودنی است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر