کد خبر: 69853
A

روایت محمد سرافراز از حقوق نجومی روزنامه جام جم/ ماهانه 500 میلیون تومان به روزنامه جام جم به عنوان حقوق پرداخت می شد

رییس سابق صداوسیما: در روزنامه جام جم علاوه بر اینکه هزینه ارزی خرید کاغذ توسط سازمان تامین می شد، ماهانه 500 میلیون تومان هم حقوق پرداخت می شد. قرار داد چاپ روزنامه هم بی اشکال نبود و تیراؤ واقعی روزنامه هم مشخص نمی شد.

روایت محمد سرافراز از حقوق نجومی روزنامه جام جم/ ماهانه 500 میلیون تومان به روزنامه جام جم به عنوان حقوق پرداخت می شد

به گزارش دیده بان ایران؛ کتاب روایت استعفا که صبح امروز توسط محمد سرافراز در توییترش منتشر شد حاوی نکات جالب است که به نظر می رسد واکنش ها و حواشی بسیاری را در پی داشته باشد.

در بخشی از این کتاب، محمد سرافراز در پاسخ به سوالی درباره روزنامه جام جم(ارگان سازمان صداوسیما) می گوید:  زمانی که آقای بیژن مقدم مدیر مسئول روزنامه جام جم بود به ایشان گفتم  سازمان امکان پرداخت کمک به موسسه جام جم را ندارد آیا می توانید آنجا را خودکفا کنید؟ بعد از مدتی مطلبی نوشت که در آن طرح خودکفایی وجود نداشت.

در روزنامه جام جم علاوه بر اینکه هزینه ارزی خرید کاغذ توسط سازمان تامین می شد، ماهانه 500 میلیون تومان هم حقوق پرداخت می شد. قرار داد چاپ روزنامه هم بی اشکال نبود و تیراؤ واقعی روزنامه هم مشخص نمی شد.

با آقای عنادی صحبت کردم و قرار شد ایشان بدون کمک سازمان تیراژ و درآمد روزنامه را افزایش دهد که اینگونه هم شد. کمک سازمان به روزنامه هم به صفر رسید.

البته شنیدم در دوره جدید و در سال 96 سازمان 30 میلیارد به موسسه جام جم کمک مالی کرده است.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر