کد خبر: 70908
A

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: اقدامات خوبی در حوزه طراحی لباس ایرانی و اسلامی صورت گرفته است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامس گفت: دبیرخانه مد و لباس در وزارت در معاونت هنری وزارت خانه تشکیل شده و وظایف هر بخشی هم مشخص است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: اقدامات خوبی در حوزه طراحی لباس ایرانی و اسلامی صورت گرفته است

به گزارش دیده بان ایران؛ سیدعباس صالحی درباره این‌که برخی از منتقدان حوزه حجاب عنوان می‌کنند که سامان دهی بازار پوشاک و جلوگیری از مدهای بعضاً غیرمتعارف بر عهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، گفت: قانون مد و لباس دبیرخانه‌ای را در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد که در معاونت هنری مستقر است و مجموعه‌های بسیار متنوعی مانند اصناف و وزارت صمت در این کارگروه حضور دارند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: در قانون مد و لباس تقسیم وظایف صورت گرفته است و کاری که ما در دبیرخانه انجام می‌دهیم پیگیری وظایف و فعالیت عزیرانی است که در این حوزه حضور دارند.

صالحی گفت: کارهایی هم ما انجام داده‌ایم تا موسساتی که می‌خواهند در حوزه مد و لباس اسلامی ایرانی و طراحی آن فعالیت داشته باشند، به راحتی مجوز دریافت کنند و باید بگویم حمایت‌های نسبتا خوبی در این زمینه انجام شده است.

وی با بیان اینکه برخی وظایف متعلق به فرهنگ و ارشاد است و وظایف دیگر بر عهده دبیرخانه گفت: مسئولیت‌هایی که وظایف ماست را پیگیری کرده و انجام می‌دهیم اما یکسری وظایف دیگر هم وجود دارند که بر عهده دبیرخانه است که وزارت فرهنگ و ارشاد آن را نیز مورد رصد و پیگیری قرار می‌دهد./ ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر