کد خبر: 7091
A
پیام تسلیت دکتر جهانگیری در پی اقدام تروریستی داعش در منطقه حله عراق؛

تروریست ها از سر استیصال و درماندگی به اقدامات وحشیانه و ددمنشانه دست می زنند

معاون اول رییس جمهور در پیامی ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی گروه تکفیری داعش در منطقه حلّه عراق که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از زائران بی گناه حسینی از جمله عدّه ای از هم میهنان عزیزمان شد، تصریح کرد: بدون تردید اینگونه اقدامات غیرانسانی عزم و اراده ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران را برای پشتیبانی از دولت و ملت عراق در جنگ با تروریسم راسخ تر می کند.

تروریست ها از سر استیصال و درماندگی به اقدامات وحشیانه و ددمنشانه دست می زنند

به گزارش سایت خبری تحلیلی دیده بان ایران، معاون اول رییس جمهور در پیامی ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی گروه تکفیری داعش در منطقه حلّه عراق که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از زائران بی گناه حسینی از جمله عدّه ای از هم میهنان عزیزمان شد، تصریح کرد: بدون تردید اینگونه اقدامات غیرانسانی عزم و اراده ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران را برای پشتیبانی از دولت و ملت عراق در جنگ با تروریسم راسخ تر می کند.

متن پیام دکتر اسحاق جهانگیری بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شکوه و عظمت مراسم معنوی امسال اربعین سرور و سالار شهیدان و آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و پیروزی های کم نظیر ملت مسلمان عراق در جنگ با تروریست های تکفیری داعش و حامیان سیه دل آنها که با همدلی و وحدت همه اقوام و مذاهب عراقی حاصل شد، بیش از پیش موجبات ناامیدی و یأس دشمنان اسلام و تروریست های خون آشام را فراهم کرد. گروه تروریستی – تکفیری داعش که در صحنه نبرد با پیروان راستین اسلام و مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) با شکست های پی در پی روبرو شده است، از سر استیصال و درماندگی به اقدامات وحشیانه و ددمنشانه دست می زند.

اقدام تروریستی گروه تکفیری داعش در منطقه حلّه عراق که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از زائران بی گناه حسینی از جمله عدّه ای از هم میهنان عزیزمان شد را محکوم می کنم. بدون تردید اینگونه اقدامات غیرانسانی عزم و اراده ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران را برای پشتیبانی از دولت و ملت عراق در جنگ با تروریسم راسخ تر می کند.

از خداوند متعال برای شهدای این حادثه ناگوار علو درجات و همنشینی با سیدالشهداء (ع) و برای مجروحان و آسیب دیدگان شفای عاجل و برای خانواده ها و بستگان داغدار صبر و اجر مسألت دارم.

 

 

 

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر