کد خبر: 71043
A

هدف امارات از ساخت اولین عبادتگاه رسمی یهودی چیست؟

رسانه‌های اماراتی خبر دادند کار ساخت اولین عبادتگاه رسمی یهودی در این کشور سال آینده آغاز خواهد شد و در سه سال آینده به اتمام خواهد رسید. مسئولان ابوظبی بهمن گذشته پس از سفر پاپ فرانسیس به امارات که اولین سفر او به منطقه شبه جزیره عرب بود، از تصمیم خود برای ساخت این مجتمع خبر دادند.

هدف امارات از ساخت اولین عبادتگاه رسمی یهودی چیست؟

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ روزنامه جمهوری اسلامی در ستون جهت اطلاع خود درباره ساخت اولین عبادتگاه یهودیان در امارات خبری را نقل کرده است.

*رسانه‌های اماراتی خبر دادند کار ساخت اولین عبادتگاه رسمی یهودی در این کشور سال آینده آغاز خواهد شد و در سه سال آینده به اتمام خواهد رسید. مسئولان ابوظبی بهمن گذشته پس از سفر پاپ فرانسیس به امارات که اولین سفر او به منطقه شبه جزیره عرب بود، از تصمیم خود برای ساخت این مجتمع خبر دادند. هرچند شیوخ امارات تلاش می‌کنند این شیخ‌نشین را به عنوان مرکز آشتی ادیان در جهان معرفی کنند ولی برخی ناظران اقدام اخیر ابوظبی را در جهت خوشایند رژیم صهیونیستی می‌دانند. امارات روابط دیپلماتیک علنی با رژیم صهیونیستی ندارد ولی چهره‌های سیاسی این رژیم طی سال‌های اخیر بارها در مناسبت‌های مختلف به امارات سفر کرده‌اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر