کد خبر: 7105
A
رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در مذاکره با وزیر کشور عنوان داشت:

امنیت خط اول آب به استان یزدقابل چشم پوشی نیست/ مردم یزد نگرانند

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد گفت:امنیت خط اول آب به استان قابل چشم پوشی نیست

امنیت خط اول آب به استان یزدقابل چشم پوشی نیست/ مردم یزد نگرانند

به گزارش سایت خبری تحلیلی دیده بان ایران، رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در مذاکره با وزیر کشور، با ابراز تاسف و نگرانی از خسارت مجدد به خط اول و حیاتی انتقال آب به این استان، خواستار تامین امنیت و اندیشیدن تمهیدات لازم در این زمینه شد.

"محمدرضا تابش" با یادآوری مجموعه اقدامات، مذاکرات و مکاتبات صورت گرفته با وزراتخانه های کشور و نیرو طی ماه های اخیر و قول اخذ شده مبنی بر تامین امنیت انتقال آب به استان یزد گفت: متاسفانه بار دیگر شاهد خسارت و اخلال در روند آبرسانی هستیم که اصلا پذیرفتنی نیست و از مجموعه دولت انتظار داریم تا امنیت کامل خط اول را برقرار کنند و این مهم قابل چشم پوشی نیست.

وی تصریح کرد: مردم استان یزد با صبوری اما دل نگرانی قضایا را رصد می کنند و عدم واکنش احساسی آنان که برگرفته از نجابت و فرهنگ والای این دیار است را نباید تفسیر دیگری کرد.

"تابش" همچنین ترمیم سریع و رسیدگی فوری به این حادثه را خواستار شد.

وزیر کشور نیز با تاکید بر تامین امنیت کامل خط انتقال آب به استان یزد گفت: متاسفانه برخی تحریک ها و تحرکات نابجا باعث بوجود آمدن فضای اینچنینی شده است.

"عبدالرضا رحمانی فضلی" گفت: وزارت کشور و مجموعه نیروهای انتظامی به موضوع رسیدگی فوری خواهند کرد و ترمیم خط به سرعت انجام می گیرد.

گفتنی ست خط اول انتقال آب به استان یزد طی هفته های اخیر، برای دومین بار دچار خسارت و اخلال در روند آبرسانی شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر