کد خبر: 71167
A

تذکر تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره نابودی درختان چیذر/ وزارت کشور و وزارت دادگستری وارد عمل شوند+ تصویر نامه

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به نحوه مدیریت و همچنین روند رو به نابودی درخت‌های پارک چیذر تهران تذکر دادند.

تذکر تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره نابودی درختان چیذر/ وزارت کشور و وزارت دادگستری وارد عمل شوند+ تصویر نامه

به گزارش دیده بان ایران؛ برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز 3 مهر 1398، طی نامه‌ای خطاب به وزرای کشور و دادگستری نسبت به نابودی درختان چیذر تذکر دادند.

 

خشکاندن درختان باغ قدیمی به مساحت تقریبی 20 هزار متر مربع، برخلاف سفارشات موکد رهبری در شمیرانات تهران موضوع اصلی این تذکر کتبی نمایندگان بوده است.

 

به گزارش اعتمادآنلاین، در متن این تذکر آمده است:

 

در چند ماهه گذشته مشاهده گردیده است که بیش از یکصد اصله درخت کهنسال در باغ ادونتیست چیذر، عمدا و یا سهوا خشک شده است. این باغ در تصرف ستاد اجرایی فرمان امام (ره) می‌باشد. با عنایت به سفارشات و توصیه‌های موکد رهبری در خصوص حفظ و صیانت از باغات و درختان ارزشمند، ترتیبی اتخاذ شود که موضوع بررسی و پیگیری شده و از خشک شدن درختان بیش از این، ممانعت به عمل آید. با توجه به اینکه سرانه فضای سبز محله چیذر نزدیک به صفر است، در هماهنگی با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کاربری پلاک مذکور را به فضای سبز و پارک عمومی تبدیل نمایید.

 

الیاس حضرتی، پروانه مافی و طیبه سیاوشی، غلامرضا حیدری، عبدالرضا هاشم‌زائی، فاطمه ذوالقدر، فاطمه سعیدی، فریده اولادقباد و سهیلا جلودارزاده نمایندگانی هستند که این تذکر را امضا کرده‌اند.

 

 

تذکر نمایندگان درباهر درختان چیذر- خشکاندن درختان چیذر

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر