کد خبر: 7394
A
پزشکیان در دیدار با تولیت آستان قدس رضوی:

به شدت پیگیریم عوامل اصلی فاجعه قطار مشخص شوند

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با آیت‌الله رییسی تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به شدت پیگیریم عوامل اصلی فاجعه قطار مشخص شوند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران مسعود پزشکیان در این دیدار با اظهار تأسف از حادثه تلخ تصادف قطار تبریز - مشهد و جان‌ باختن برخی از هموطنان عزیز کشور و آذربایجان در این حادثه، با اشاره به حضور روز گذشته خود در خانه یکی از جان‌باختگان این حادثه در تبریز، گفت: همدری و اظهار تأسف تنها بخشی از کاری است که می‌توان با خانواده‌های داغ‌دیده داشت؛ چرا که مصیبت وارده بسیار سنگین است.

وی افزود: این اصلا قابل قبول نیست که بخاطر سوءمدیریت و خطای انسانی در این زمان و با وجود این همه تجهیزات الکترونیکی و راهبری، یک چنین فاجعه‌ایی اتفاق بیافتد!

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری‌های انجام گرفته توسط نمایندگان و مسئولین جهت شناسایی و تشخیص هویت جان‌باختگان این حادثه، گفت: به شدت پیگیر این هستیم که عوامل اصلی این فاجعه مشخص شود و با شروع مجلس، حتما تصمیمات مقتضی نیز انجام خواهد پذیرفت.

آیت الله رئیسی نیز در این دیدار با اظهار تاسف و ناراحتی از وقوع این حادثه، به بیان کارهای انجام‌گرفته توسط آستان قدس برای بازماندگان این حادثه پرداخت و گفت: من نیز به نوبه خود، این ضایعه عظیم را به شما بعنوان نماینده مردم آذربایجان تسلیت می‌گویم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر