کد خبر: 75805
A
واکنش ربیعی به آمار دادن لاریجانی:

من نمی‌دانم که دبیر حقوق بشر قوه قضاییه آمار خود را از کجا به دست آورده است/ آمارها را دادستانی در اختیار دارد

سخنگوی دولت: تعدادی از نیروهایی امنیتی هم شهید شده‌اند و در آن تردیدی وجود ندارد و به زودی آمار از طریق دادستانی اعلام خواهد شد.

من نمی‌دانم که دبیر حقوق بشر قوه قضاییه آمار خود را از کجا به دست آورده است/ آمارها را دادستانی در اختیار دارد

به گزارش دیده بان ایران؛  علی ربیعی، سخنگوی دولت، در نشست خبری امروز که در طبقه هشتم ساختمان کوثر برگزار شد، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه محمدجواد لاریجانی، دبیر حقوق بشر قوه قضاییه، اعلام کرده است که 85 درصد کشته‌شدگان حوادث آبان ماه نیروهایی امنیتی و 15 درصد بقیه نیروهای تروریست بودند، آیا به عنوان سخنگوی دولت این آمار را تایید می‌کنید یا نه، گفت: من نمی‌دانم که دبیر حقوق بشر قوه قضاییه آمار خود را از کجا به دست آورده است، اما من روز گذشته هم با وزیر کشور در این خصوص صحبت کردم. باید صبر کنیم تا این آمار به تفکیک شود. دادستان قرار است اعلام موضع‌گیری کنند.

وی ادامه داد: تعدادی از نیروهایی امنیتی هم شهید شده‌اند و در آن تردیدی وجود ندارد و به زودی آمار از طریق دادستانی اعلام خواهد شد.

ربیعی همچنین درباره آمار آسیب‌دیدگان حوادث آبان‌ماه خاطرنشان کرد: به همه خانواده‌های کشته‌شدگان و آسیب‌دیدگان حوادث اخیر سرکشی شده است، اما نباید اتفاقات با هم تلفیق شود. اتفاقات دیگری هم رخ داده و کسانی تلاش کرده‌اند که سوءاستفاده کنند./ رسانه ها

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر