کد خبر: 76142
A

امیری: رئیس‌جمهور، نمایندگان را تهدید نکرده است / کلیات بودجه با تهدید استعفای روحانی تصویب نشد

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: به هیچ وجه رئیس‌جمهور برای تصویب کلیات بودجه نمایندگان را به استعفا تهدید نکرده است این صحبت اساسی ندارد.

امیری: رئیس‌جمهور، نمایندگان را تهدید نکرده است / کلیات بودجه با تهدید استعفای روحانی تصویب نشد

به گزارش دیده بان ایران؛ حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهور،  گفت: به هیچ وجه تهدیدی وجود نداشته است و چنین صحبتی اصلا مطرح نشد. هیچ گاه دولت کسی را تحت فشار قرار نمی‌دهد.

امیری با بیان اینکه بنده مسئول تسهیل و تعمیق روابط دولت و مجلس هستم؛ اظهار کرد: قاعدتا اولین شخصی که در جریان مسائل مربوط به دولت و مجلس قرار می‌گیرد بنده خواهم بود لذا مطلقا هیچ گونه تهدیدی وجود نداشته است و این صحبت اساسی ندارد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: لایحه بودجه ۱۷ آذر ماه ۹۸ در یک فضای بسیار خوب و صمیمی توسط رئیس جمهور ارائه شد. این جلسه یکی از بهترین جلسات مشترک بین دولت و مجلس با حضور رئیس جمهور در مجلس بود. به همین منظور از نمایندگان مجلس، هیئت رئیسه مجلس، فراکسیون‌های سیاسی تشکر داریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فضای بسیار خوب و صمیمی وجود داشت بعد از آن هم این لایحه به کمیسیون تلفیق ارائه شد به طوری که در یک فضای کاملا کارشناسی به بررسی لایحه بودجه ۹۹ پرداختند. پس از رای گیری‌ها نهایتا کلیات بودجه در کمیسیون تلفیق مجلس به تصویب رسید./SNN

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر