کد خبر: 78292
A
دیده بان ایران:

خبرگزاری فارس: «رائفی پور» مجری برنامه نود سیاسی شود

خبرگزاری فارس با ارائه یک درخواست خطاب به صداوسیما نوشته است که در این اوضاع کشور فردی مانند استاد رائفی پور می‌تواند با روشنگری آتش بسیاری از فتنه‌ها را خاموش کند و دست بعضی ازمسئولین بی‌عرضه در مملکت را رو کند.

خبرگزاری فارس: «رائفی پور» مجری برنامه نود سیاسی شود

به گزارش دیده بان ایران، خبرگزاری فارس در آستانه انتخابات با انتشار یک خبر نوشته است که کمپین درخواست تولید برنامه نود سیاسی با اجرای علی اکبر رائفی‌پور در کمتر از ۴۸ ساعت ۲۲۰۰۰ امضایی شده و حامیان این سوژه با خطاب قرار دادن صدا و سیما از خواستند تا به این درخواست آنها توجه کند.

در متن این کمپین آمده است: «در این اوضاع کشور فردی مانند استاد رائفی پور می‌تواند با روشنگری آتش بسیاری از فتنه‌ها را خاموش کند و دست بعضی ازمسئولین بی‌عرضه در مملکت را رو کند.»

به گزارش دیده بان ایران؛ رائفی پور از جمله تئورسین های تندروی جریان موسوم به انقلابی است که طی چند سال گذشته بارها و بارها با اظهارات جنجالی اش برای رسانه های خارجی و معاند جمهوری اسلامی سوژه های متعددی را فراهم کرده است.

در همین رابطه بخوانید:

وقتی رائفی پور از شلیک تیر به" سر" نیروی سپاه در مانور خبر دارد اما نیروهای مسلح خبر ندارند/ حاشیه امن رائفی پورها و عباسی ها و سعید قاسمی ها از کجا تامین می شود؟

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • فاطمه

    بنده هم با نود سیاسی استاد رائفی پور موافقم

ارسال نظر