کد خبر: 81930
A

خبر سازی جعلی اکانت های نزدیک به منافقین در تلگرام و توییتر علیه معصومه ابتکار

به دنبال نشر اکاذیب متعدد در روزهای اخیر علیه معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، اخبار جعلی دیگری مبنی بر دیدار معصومه ابتکار معاون رییس جمهور با زنان شاغل در سفارت خانه های مستقر در ایران منتشر شده است. هر چند این اخبار تکذیب شده بود اما نمی توان نقش ترول های منافقین را در هدایت و انتشار آنها نادیده انگاشت.

خبر سازی جعلی اکانت های نزدیک به منافقین در تلگرام و توییتر علیه معصومه ابتکار
به گزارش سایت دیده بان ایران ؛ به دنبال نشر اکاذیب متعدد در روزهای اخیر علیه معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، اخبار جعلی دیگری مبنی بر دیدار معصومه ابتکار معاون رییس جمهور با زنان شاغل در سفارت خانه های مستقر در ایران منتشر شده است. هر چند این اخبار تکذیب شده بود اما نمی توان نقش ترول های منافقین را در هدایت و انتشار آنها نادیده انگاشت. 

این خبر که به نظر می رسد منشاء آن ترول های منافقین در آلبانی باشد از اساس دروغ بوده و  ابتکار هیچگونه دیداری با بانوان شاغل در سفارت خانه های خارجی در هیچ محلی نداشته است. همچنین گفت و شنودهای مورد اشاره نیز به طور قطع از سوی افراد نزدیک به جریانات آشوب آفرین منافقین به قصد تشویش اذهان عمومی ساخته و پرداخته شده است.

دیدارهای خارجی معاون رئیس جمهور در محل معاونت با حضور نماینده وزارت امور خارجه و فقط در سطح سفرای کشورها صورت می گیرد. همچنین لازم به ذکر است که نامه به رهبران سیاسی زن جهان فقط به صورت مکاتبه و از طریق وزارت امور خارجه بوده و برای ارسال این نامه هیچگونه ملاقات خارجی صورت نگرفته است. به طور مثال نمونه ای از اخبار منتشر شده تسط اکانت های هدایت شده توسط منافقین در زیر آمده است. 

 

Capture

 

photo_2020-04-15_18-13-14 (2)

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر