کد خبر: 85403
A

حجت الاسلام هادی غفاری: اصلاح‌طلبان فتنه‌گر نیستند/ احمدی‌نژاد و قالیباف در ۱۴۰۰‌ باز هم شکست می‌خورند/ کشور برای همه است

عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام گفت: اصلاح‌طلبان اصلا فتنه‌گر نیستند و دنبال فتنه هم نیستند.

حجت الاسلام هادی غفاری: اصلاح‌طلبان فتنه‌گر نیستند/ احمدی‌نژاد و قالیباف در ۱۴۰۰‌ باز هم شکست می‌خورند/ کشور برای همه است

به گزارش دیده بان ایران؛ «هادی غفاری»، عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام، در پاسخ به این سوال که آیا در انتخابات ۱۴۰۰ شرایط برای حضور کاندیداهای اصلاح‌طلب فراهم است؟ گفت‌: به عنوان یک ایرانی مسلمان باید بگویم، انتخابات باید سمبل حضور یک ملت با هر نگاه و اندیشه‌ای باشد. اگر به عنوان اصلاح‌طلب احساس کنیم برای انتخابات کاندیدا داریم و کاندیدای موردنظرمان تائید صلاحیت می شود بنابراین می‌توانیم اظهارات‌مان را در کشور اعمال کنیم و همچنین کاندیدا معرفی و در انتخابات‌ شرکت کنیم. اما اگر احساس کنیم که قرار است تک صدایی باشد و صدایی غیر از آن تک صدا مطرح نباشد آن‌ وقت کاندیدا معرفی کردن چه معنایی دارد؟ ما وقتی می‌توانیم مدعی باشیم که نفرمان، اعتقاد و اندیشه‌مان بتواند به قدرت راه یابد. 

این فعال سیاسی در خصوص اینکه آیا کسب قدرت اصلح است؟ گفت: بله، در اینکه انسان بتواند نظرات و نظر اصلاح طلبی خود را اعمال کند باید در قدرت باشد اگر قدرت نداشته باشیم و کاره‌ای نباشیم، به چه دردی می‌خورد؟ اصلاح‌طلبی که یک دیدگاه، اندیشه و عمل است باید حتما روش‌داران و روش‌مندان بتوانند در قدرت حضور داشته باشند اگر قرار نیست در قدرت باشند شرکت کردن و کاندیدا معرفی کردن، هیچ معنا و مفهومی نخواهد داشت.

غفاری تاکید کرد: اصلاح‌طلبان اصلا فتنه‌گر نیستند و دنبال فتنه هم نیستند. اصلاح‌طلبان‌ نجات مردم و کشور را می‌خواهند و به انقلاب و قانون اساسی وفادار هستند. اصلاح‌طلبان پوپولیستی و تک صدایی را قبول ندارند و معتقدند، باید دموکراسی باشد و معتقدند همه مردم باید در صحنه حضور داشته باشند. کشور برای همه است و کسانی که به آرمان‌های ایران معتقد هستند.

او در خصوص احتمال کاندیداتوری احمدی‌نژاد گفت: احمدی‌نژاد را برای کشور یک عنصر مزاحم و مضر می‌دانم. اندیشه ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌احمدی‌‌نژاد پوپولیستی، عوام‌فریبانه و عمل‌گرایانه است. اندیشه و خط مشی او را دارای چارچوب‌های منظم و مدرن که برای کشور صلاح و نجات باشد و برای مردم آرامش بیاورد، نمی‌دانم. احراز صلاحیت احمدی‌‌نژاد برای کشور هیچ مشکلی را حل نخواهد کرد و کسانی که گمان می‌کنند، احمدی‌نژاد می‌تواند تغییر جهت بدهد، او‌ سمت و جهتی ندارد که تغییر بدهد. مردم حاضر نیستند تجربه 8 سال ریاست جمهوری که پشت سر گذاشتند را دوباره تکرار کنند، مردم دیدند کشور چه وضعیتی داشت و درگیر سقوط اقتصادی و سیاسی و حتی معنوی شد. احمدی‌نژاد و قالیباف  در ۱۴۰۰‌ باز هم شکست می‌خورند و اقبالی برای‌شان وجود ندارد. 

 

منبع: برنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر