کد خبر: 85482
A

میرلوحی: کسی نمی‌تواند بگوید مردم از اصلاحات عبور کرده‌اند/ اصلاحات مجانی به دست نیامده است

عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان درباره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: «اگر قرار است همه مشارکت کنند بسم الله و اگر نه، ما هم به وقتش برآورد خود را می گوییم.»

میرلوحی: کسی نمی‌تواند بگوید مردم از اصلاحات عبور کرده‌اند/  اصلاحات مجانی به دست نیامده است

به گزارش دیده بان ایران؛ عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: اصلاحات مجانی به دست نیامده است. اصلاح‌طلبان برای حضور در صحنه همیشه هزینه داده‌اند. هیچ وقت دنبال راحتی و کنار نشستن نبوده‌اند، اما بعضی وقتها با وجود این هزینه‌ها نتیجه نگرفته‌اند اما مسئولیت ملی خود را انجام می‌دهند.

سید محمود میرلوحی، عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: دولت روحانی در بدترین شرایط کشور را اداره کرد در حالی که دولت نهم و دهم تا سال ۹۲ با در اختیار داشتن ۷۰۰ میلیارد دلار ارز نتوانست به تولید، اشتغال و رونق اقتصاد و توسعه کشور کمکی کند.

وی با بیان اینکه کسی نمی‌تواند بگوید مردم از اصلاحات عبور کرده‌اند چون در انتخابات ۹۸ آنها به سمت اصولگرایان هم نرفتند و اصولگرایان از همان رای حداقلی و ثابت خودشان استفاده کردند؛ گفت: به عنوان جریانی ریشه‌دار پیروز سه انتخابات گذشته بودیم و حق داشتیم در این انتخابات با مطالعه و ارزیابی فضای سیاسی کشور تصمیم بگیریم، لذا شورای‌عالی در این دوره ارزیابی خود از فضای سیاسی کشور را صادقانه با مردم در میان گذاشت.  

میرلوحی گفت: در انتخابات پرشور و بسیار مهم سال ۹۶ مردم به صحنه آمدند و ۶ ماه بعد از آن اتفاقات دی ۹۶ رخ داد و به دنبال آن حوادث طبیعی و غیر طبیعی سال‌های ۹۷ و ۹۸ را شاهد بود، این مباحث تاثیر زیادی در اراده و حس مشارکت مردم داشت.

میرلوحی درباره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: «اگر قرار است همه مشارکت کنند بسم الله و اگر نه، ما هم به وقتش برآورد خود را می گوییم.»

میرلوحی اظهار کرد: اصلاحات مجانی به دست نیامده است. اصلاح‌طلبان برای حضور در صحنه همیشه هزینه داده‌اند. هیچ وقت دنبال راحتی و کنار نشستن نبوده‌اند، اما بعضی وقتها با وجود این هزینه‌ها نتیجه نگرفته‌اند اما مسئولیت ملی خود را انجام می‌دهند.

منبع: ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر