کد خبر: 87222
A

برنامه جدید نامزد نیروهای ارزشی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اعلام شد/ باید وزارت ادب جای وزارت آموزش و پرورش تشکیل شود

حسن عباسی تئوریسین اصولگرا نوشت: ‌عبور از نظام خسته‌ی ‎آموزش و پرورش فقط با ایجاد نظام روزآمد ‎وزارت ادب محقق می‌شود. عصر اجوکیشن به سر آمده و قرن جدید هجری، قرن ادب است. او پیشتر در صفحه اینستاگرام خود وعده داده؛ وزارت آسایش، وزارت غذا، وزارت مسجد ، وزارت کدآمایی و... ایجاد کند. ظاهراً مسئله ای که کاندیدای نیروهای ارزشی در سال ۱۴۰۰ روی آن حساب نکرده این است که وزارتخانه ها خود به خود با یک دستور به وجود نمی آیند؛ این امر نیازمند مصوبه مجلس و تایید شورای نگهبان است.

برنامه جدید نامزد نیروهای ارزشی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اعلام شد/ باید وزارت ادب جای وزارت آموزش و پرورش تشکیل شود

به گزارش دیده بان ایران؛ حسن عباسی تئوریسین اصولگرا نوشت:  ‌عبور از نظام خسته‌ی ‎آموزش و پرورش فقط با ایجاد نظام روزآمد ‎وزارت ادب محقق می‌شود. عصر اجوکیشن به سر آمده و قرن جدید هجری، قرن ادب است.

او پیشتر در صفحه اینستاگرام خود وعده داده؛ وزارت آسایش، وزارت غذا، وزارت مسجد ، وزارت کدآمایی و... ایجاد کند. 

 

ظاهراً مسئله ای که کاندیدای نیروهای ارزشی در سال ۱۴۰۰ روی آن حساب نکرده این است که وزارتخانه ها خود به خود  با یک دستور به وجود نمی آیند؛ این امر نیازمند مصوبه مجلس و تایید شورای نگهبان است.

 

هواداران حسن عباسی می گویند او تئوریسین نیروهای انقلاب است، این کاندیدای ریاست جمهوری درباره مدرک تحصیلی خود از واژه "دکترینال" استفاده می کند، واژه ای که اطلاعات چندانی درباره آن موجود نیست.

صفحه اینستاگرام منسوب به حسن عباسی، تصاویری را منتشر کرده که نشان می‌دهد این چهره اصولگرا چه پیشنهادهایی برای اصلاح امور کشور دارد. روز گذشته نیز خبرهایی در مورد کاندیداتوری این چهره جنجالی اعلام شده بود.

 

 

 

 

عباسی: وزارت ادب جایگزین آموزش و پرورش شود

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر