کد خبر: 87930
A

نماینده مجلس ششم: در انتخابات آینده احتمال حضور فعال مردم کم است/ معنی انتخابات یعنی هر علاقه مند به فعالیت سیاسی بتواند آزادانه در صحنه حضور یابد

یک عضو حزب اتحاد ملت می‌گوید: مشکلات مادی و مالی مردم می‌تواند به عنوان یک ابزار در دست تندروها باشد که به مردم بگویند ما می‌توانیم مشکلات شما را حل کنیم و بسیاری از افراد را از اقشار پائین و حاشیه‌نشین‌ها را با خودشان همراه کنند.

نماینده مجلس ششم: در انتخابات آینده احتمال حضور فعال مردم کم است/ معنی انتخابات یعنی هر علاقه مند به فعالیت سیاسی بتواند آزادانه در صحنه حضور یابد

به گزارش دیده بان ایران؛ «جلال جلالی‌زاده»، عضو حزب اتحاد ملت، درباره تاثیر شعارهای پوپولیستی بر انتخاب مردم در انتخابات 1400 گفت: متاسفانه بسیاری از مردم ایران به خصوص اقشار ضعیف جامعه، بیشتر به دنبال احساسات و هیجانات هستند و همیشه به دور از تحلیل‌های آینده‌نگرانه و دوراندیشانه فریب تظاهر و ریاکاری‌ها را می‌خورند. 

او افزود: معمولا در انتخابات‌ها با وجود اینکه تجربه هم بسیاری از تحریفات و وعده‌های دروغین را ثابت کرده، باز هم بخشی از جامعه به دلیل مشکلات مالی و امید به آینده تحت تاثیر قرار می‌گیرند. با اینکه این اتفاق بارها افتاده است ولی چون عقلانیت در این موارد، حاکم نیست کمتر به گذشته اشخاص و صداقت‌شان توجه می‌شود. 

جلالی‌زاده با اشاره به اینکه موقعیت مادی مالی مردم ابزاری به دست تندروها داده است، اظهار کرد: در انتخابات آینده چنین مسائلی پیش خواهد آمد. مشکلات مادی و مالی مردم می‌تواند به عنوان یک ابزار در دست تندروها باشد که به مردم بگویند ما می‌توانیم مشکلات شما را حل کنیم و بسیاری از افراد را از اقشار پایین و حاشیه‌نشین‌ها را با خودشان همراه کنند. 

این عضو حزب اتحاد ملت درباره امکان حضور همه جناح‌ها در انتخابات 1400، بیان کرد: انتخابات زمانی معنا می‌یابد که هر کس که علاقه‌مند به فعالیت‌های سیاسی است بتواند آزادانه در صحنه حضور یابد و سلیقه خود را معرفی کند. 

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پایان گفت: در انتخابات آینده احتمال حضور فعال مردم را نمی‌بینم مگر اینکه کاندیداهای شناخته شده و پرنفوذ وارد میدان شوند./ برنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر