کد خبر: 88555
A

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس: پرونده بذرپاش در مرحله تحقیق و محرمانه است/ پیشنهاد میکنم فعلاً وارد این بحث‌ها نشویم/ به اندازه کافی از لحاظ اقتصادی، فشار وجود دارد

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: در مرحله اول تحقیقات هستیم و نمی‌توانیم با آبرو و اعتبار شخصی بازی کنیم.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس: پرونده بذرپاش در مرحله تحقیق و محرمانه است/  پیشنهاد میکنم فعلاً وارد این بحث‌ها نشویم/ به اندازه کافی از لحاظ اقتصادی، فشار وجود دارد

به گزارش دیده بان ایران؛ علی آذری در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که چرا کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی به تخلفات و شبهات رزومه مهرداد بذرپاش ورود نمی‌کند، گفت: بنده چون پیش از این قاضی بوده‌ام، باید بگویم که ما مستند لازم داریم؛ نه اینکه صرفاً از روی احساس تصمیم بگیریم.

وی افزود: همچنین چون در مرحله اول تحقیقات هستیم، نمی‌توانیم با آبرو و اعتبار شخصی بازی کنیم. ما به مستنداتی نیاز داریم که بتوانیم به آنها مدارک بگوییم.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس عنوان کرد: به نظر من آنچه رسانه به دنبال آن است چند بُعد دارد که یکی از آنها همین بحث جرایمی است که بازتاب رسانه‌ای پیدا می‌کند و جامعه، تصمیم احساسی می‌گیرد.

آذری ادامه داد: مدارک فعلاً در مرحله تحقیق است. معمولاً هم تحقیقات مقدماتی به‌فرض که انجام شود، به‌صورت محرمانه است و این حواشی در اوضاع فعلی به نظرم زیاد به درد جامعه نمی‌خورد و من ترجیح می‌دهم زیاد وارد این بحث نشوم.

7

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره مستنداتی که مبنی بر تخلفات بذرپاش منتشر شده است، گفت: مطمئن باشید همه این موارد در مجلس رسیدگی می‌شود. این مجلس تصمیم گرفته است که در تمامی مراحل، راه درست و خدمت را برود.

وی تأکید کرد: مطمئن باشید اگر این موارد واقعیت داشته و حواشی نباشد، حتماً بررسی می‌شود.

آذری مطرح کرد: اکنون هم در مرحله ادعا هستیم. ادعا‌هایی مطرح شده است و بعضی موارد باید ثابت شود؛ چون پای آبرو و حیثیت افراد در میان است.

نماینده مردم قوچان و فاوج در مجلس، در پایان تصریح کرد: پیشنهاد می‌دهم فعلاً وارد این بحث‌ها نشویم. به اندازه کافی از لحاظ اقتصادی، فشار وجود دارد. بعضی گفته‌ها تا ثابت نشود، بیشتر مردم را نگران می‌کند. ما فقط همین را می‌گوییم که مجلس برای خدمت آماده است.

منبع: پیام نو

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر