کد خبر: 88704
A

باز روز خبرنگار شد و وعده ها بالا گرفت/ نماینده مجلس: تمامی خبرنگاران باید تحت پوشش بیمه قرار گیرند

عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت مجلس بر ضرورت وضع قوانینی برای حمایت از خبرنگاران تاکید کرد و گفت: رسانه‌ها رکن چهارم دموکراسی هستند و باید برای طرح مشکلات صنفی خود تشکل داشته باشند.

باز روز خبرنگار شد و وعده ها بالا گرفت/ نماینده مجلس: تمامی خبرنگاران باید تحت پوشش بیمه قرار گیرند

به گزارش دیده بان ایران؛  هر ساله با توجه به فرارسیدن روز خبرنگار شاهد انواع و اقسام وعده ها در رابطه با روز خبرنگار هستیم، وعده هایی که مختص همان روز است و با تمام شدن آن روز در آرشیو رسانه ها باقی می ماند.

یک عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یازدهم در همین رابطه با بیان اینکه حرمت و شان جامعه خبرنگاری باید حفظ شود، می گوید: مساله معیشتی و رفاهی خبرنگاران مانند سایر اقشار جامعه باید مورد توجه قرار گیرد و بتوان قوانینی برای حمایت از آنها وضع کرد.

وی با تاکید بر اینکه تمامی خبرنگاران باید تحت پوشش بیمه قرار گیرند، ادامه داد: این قشر مهمترین نقش را در انعکاس مشکلات و دغدغه‌های مردم دارند بنابراین باید از امنیت شغلی برخوردار و از لحاظ منبع درآمد حاشیه امنی داشته باشند تا بتوانند رسالت حرفه‌ای خود که همانا  شفاف‌سازی بدون خط و جانبداری است را به درستی پیش ببرند.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس یازدهم به خبرگزاری خانه ملت یادآور شد: رسانه‌ها رکن چهارم دموکراسی هستند و بسیار ضروری است برای طرح مشکلات صنفی خود تشکل داشته باشند و به این مهم توجه جدی شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر