کد خبر: 88791
A

پرویز فتاح: یکی از املاک ما در دست سپاه ولی امر است، که آنرا به ما پس نمی‌دهند/ زور ما به نیرو‌های مسلح نمی رسد/ به کجا شکایت ببریم؟/ قانوناً نمی‌توانیم شکایت کنیم!

پرویز فتاح در استودیو نگاه یک شبکه اول سیما از املاکی که نهادها و سازمان ها تصاحب کردند گفت.

پرویز فتاح: یکی از املاک ما در دست سپاه ولی امر است، که آنرا به ما پس نمی‌دهند/ زور ما به نیرو‌های مسلح نمی رسد/ به کجا شکایت ببریم؟/  قانوناً نمی‌توانیم شکایت کنیم!

به گزارش دیده بان ایران؛ سیدپرویز فتاح شب گذشته با حضور در برنامه "نگاه یک" شبکه اول سیما درباره املاک بنیاد مستضعفان که در دست برخی نهادها و سازمان هاست گفت: یکی از املاک خوب ما در منطقه جماران در دست سپاه، ولی امر است، اما آن را به بنیاد پس نمی‌دهند و بنده را در این ملک راه ندادند. ارزش این ملک بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان است و از آن استفاده هم نمی‌شود، اما به کجا شکایت ببریم؟

فتاح اضافه کرد: یکی از جا‌هایی که حریف او نمی‌شویم نیرو‌های مسلح هستند، زیرا قانوناً نمی‌توانیم علیه آن‌ها شکایت کنیم اکنون یک جای خوب بنیاد در کوهک در اختیار نیروی دریای ارتش است و مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا هم فرموده است، آقای سرلشکر باقری فرمانده ارتش هم امضا کرده است، اما نمی‌روند و پیگیری‌های ما به در بسته خورده است.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر