کد خبر: 90716
A
دیده بان ایران:

گاف وزیر جوان درباره انتخابات ریاست جمهوری روی آنتن زنده تلویزیون/ آقای آذری جهرمی نگران نباشید، میتوانید نامزد انتخابات ۱۴۰۰ بشوید!

محمدجواد آذری‌جهرمی در برنامه یه روز تازه شبکه پنج سیما گفت: تا الان برنامه‌ای برای کاندیدا شدن ریاست‌ جمهوری نداشتم هر چند که در همان لحظه اعلام رای اعتماد این زمزمه بین نمایندگان مجلس شروع شد. وی افزود: هدف آن کسانی که این موضوع را مطرح کردند این بود که بخواهند حسادت ایجاد کنند که علیه من فصاسازی شود.‌‌ هر چند که الان مجلس دنبال حداقل گذاشتن برای سن ریاست جمهوری است و علی‌رغم اینکه پیامبر در ۴۰ سالگی به بعثت رسید پیشنهاد دادند که حداقل سن ریاست جمهوری را ۴۵ سال تعیین خواهند کرد آذری جهرمی در حالی ارائه این طرح را به خودش گرفته است که طبق طرح پیشنهادی مجلس یازدهم علی رغم تمامی نواقصی که به دنبال دارد. حداقل سن برای نامزدها را ۴۰ تا ۷۵ سال تعیین کرده است نه ۴۵ سال!

گاف وزیر جوان درباره انتخابات ریاست جمهوری روی آنتن زنده تلویزیون/ آقای آذری جهرمی نگران نباشید، میتوانید نامزد انتخابات ۱۴۰۰ بشوید!

به گزارش دیده بان ایران؛ محمدجواد آذری‌جهرمی در برنامه یه روز تازه شبکه پنج سیما گفت: تا الان برنامه‌ای برای کاندیدا شدن ریاست‌ جمهوری نداشتم هر چند که در همان لحظه اعلام رای اعتماد این زمزمه بین نمایندگان مجلس شروع شد.

وی افزود: هدف آن کسانی که این موضوع را مطرح کردند این بود که بخواهند حسادت ایجاد کنند که علیه من فصاسازی شود.‌‌ هر چند که الان مجلس دنبال حداقل گذاشتن برای سن ریاست جمهوری است و علی‌رغم اینکه پیامبر در ۴۰ سالگی به بعثت رسید پیشنهاد دادند که حداقل سن ریاست جمهوری را ۴۵ سال تعیین خواهند کرد.

آذری جهرمی در حالی ارائه این طرح را به خودش گرفته است که طبق طرح پیشنهادی مجلس یازدهم علی رغم تمامی نواقصی که به دنبال دارد. حداقل سن برای نامزدها را ۴۰ تا ۷۵ سال تعیین کرده است نه ۴۵ سال!

با این حال به نظر می رسد وزیر جوان دولت حسن روحانی و یکی از نزدیکان محمود واعظی علی رغم اظهار بی میلی نسبت به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، برای حضور در پاستور در حال برنامه ریزی کردن بوده است.

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر