کد خبر: 91845
A

جزییات جدید از خرید دنا پلاس توسط مجلس/ تعداد دنا پلاس ها ۳۵۰ عدد بوده/ مدیران اداری مجلس هم خودرو تحویل گرفته اند

تعداد دنا پلاس های تحویل گرفته شده ۳۵۰ عدد بوده و علاوه بر نماینده ها تعدادی از مدیران اداری مجلس با همان شرایط خودرو تحویل گرفته اند این در حالی است که تعداد نمایندگان فعلی ۲۷۶ نفر است. تحویل خودرو توسط هیات رئیسه مجلس انجام شده است

جزییات جدید از خرید دنا پلاس توسط مجلس/ تعداد دنا پلاس ها ۳۵۰ عدد بوده/ مدیران اداری مجلس هم خودرو تحویل گرفته اند
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ به دنبال مطرح شدن خرید خودروی دنا پلاس برای ۲۷۶ نفر از نمایندگان مجلس و بازتاب های رسانه ای آن؛ تعدادی از نمایندگان طیف اکثریت مجلس جلسه ای تشکیل داده روح الله ایزدخواه نماینده ای که اولین بار مسئله رسانه ای کرد را مورد بازخواست قرار داده اند. 

 

برخی نمایندگان در این جلسه معتقد بودند اظهارات ایزدخواه که در نهایت به رسانه ای شدن تحویل دنا پلاس ها منجر شد به اعتبار آنها لطمه وارد کرده است.

 

همچنین بنابر اخبار مشخص شده است تعداد دنا پلاس های تحویل گرفته شده ۳۵۰ عدد بوده و علاوه بر نماینده ها تعدادی از مدیران اداری مجلس با همان شرایط خودرو تحویل گرفته اند این در حالی است که تعداد نمایندگان فعلی ۲۷۶ نفر است. 
بنابر اخبار منتشر شده در فضای مجازی و اظهارات یک فعال رسانه ای(محسن ظهوریان) پیشنهاد خرید دنا پلاس برای نمایندگان و کادر اداری مجلس توسط محسن پیر هادی عضو هیات رئیسه ارائه شده؛ پیرهادی از افراد نزدیک به طیف قالیباف محسوب می شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر