کد خبر: 92435
A

عصبانیت خبرگزاری تسنیم از انتقادها به حسین شریعتمداری/ اصلاح طلبان دلسوز مرجعیت نیستند!

خبرگزاری اصولگرای تسنیم عذرخواهی حسین شریعتمداری نسبت به اظهاراتش درباره آیت الله سیستانی را شجاعانه خواند.

عصبانیت خبرگزاری تسنیم از انتقادها به حسین شریعتمداری/ اصلاح طلبان دلسوز مرجعیت نیستند!

به گزارش دیده بان ایران؛ پس از شدت گرفتن انتقادها نسبت به یادداشت انتقادی «حسین شریعتمداری» خطاب به آیت الله علی سیستانی که منجر به عذرخواهی مدیرمسئول کیهان از ایشان شد؛ خبرگزاری تسنیم با انتشار گزارشی مضحک درباره انتقادها نسبت به تذکر شریعتمداری به مرجع عالیقدر شیعیان نوشت: 

طی روزهای اخیر حسین شریعتمداری یادداشتی از سر ارادت درباره یکی از اظهارات آیت‌الله سیستانی نوشت که پس از آن خود متوجه اشتباه رخ داده در این مسئله شده و شجاعانه از این بابت از آیت‌الله عذرخواهی کرد. اما در این میان برخی افراد و رسانه‌های متعلق به اصلاح‌طلبان رادیکال، با مناسب دیدن فضا برای زدن رقیب سیاسی خود و قطب‌بندیهای فانتزی در اندیشه سیاسی اسلامی، در اقدامی هماهنگ در ظاهر به دفاع ریاکارانه از مقام مرجعیت برخاستند حال آنکه با مروری بر مواضع گذشته این طیف و افراد وابسته به این جریان، می توان به میزان صداقت رفتار امروز آنها پی برد.

این جریان در حالی امروز در لباس دفاع متظاهرانه از مرجعیت پروژه سیاسی خود را پیش می برد که در گذشته، هرگاه قواعد شرعی و اخلاقیِ وضع شده و نصیحت‌ها و توصیه‌های دلسوزانه مرجعیت، مانع اهداف و رویکردهای آنها بوده، یا اقدام به نقد یا نفی این حکم یا قاعده شرعی و اخلاقی کرده‌اند یا اینکه پا را فراتر گذاشته و با بی‌حرمتی و افترا به مقام علما و مراجع تقلید اعتراض خود را علنی کرده‌اند.

این خبرگزاری برای تکمیل گزارش و اثبات آن نیز از اظهارات اکبر گنجی و هاشم آغاجری یاد کرده است تا بگوید اصلاح طلبان هیچگونه تعلق خاطری نسبت به مرجعیت ندارند.

هرچند این خبرگزاری و رسانه های همسو با آن توضیح نداده است که در این بین تکلیف تهمت های تمام نشدنی شان طی سالهای گذشته به مرحوم آیت الله منتظری و آیت الله صانعی و ... جزء کدام دسته قرار می گیرد.

 

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر