کد خبر: 9317
A

لغو مناظره اعلمی و الله کرم در دانشگاه مازندران/ دبیر تشکل اصلاح طلب دانشگاه استعفا داد

انجمن اسلامی دانشگاه مازندران قصد داشت با توجه به سفر اعلمی، نماینده اصلاح طلب سابق تبریز به بابلسر، به جای این مناظره یک جلسه پرسش و پاسخ با حضور اعلمی برگزار کند که این درخواست مورد موافقت دانشگاه قرار نگرفت و دبیر انجمن به نشانه اعتراض استعفا داد.

لغو مناظره اعلمی و الله کرم در دانشگاه مازندران/ دبیر تشکل اصلاح طلب دانشگاه استعفا داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حسین الله کرم رئیس شورای هماهنگی انصار حزب الله دیروز در اینستاگرام اعلام کرد از شرکت در این مناظره انصراف داده است اما انجمن اسلامی دانشگاه مازندران قصد داشت با توجه به سفر اعلمی، نماینده اصلاح طلب سابق تبریز به بابلسر، به جای این مناظره یک جلسه پرسش و پاسخ با حضور اعلمی برگزار کند که این درخواست مورد موافقت دانشگاه قرار نگرفت و دبیر انجمن به نشانه اعتراض استعفا داد.

در متن استعفای دبیر انجمن ایران اسلامی دانشگاه مازندران سهند بریانی اقدم آمده:

خدای خود را گواه میگیرم، در این مسیر با تمام سختی ها و ظلم ها، هیچ گاه کوتاه نیامدم و تمام تلاش خود را کردم تا حرمت رای شما  هم نیمکتی های بزرگوار را حفظ کنم و خواسته های خود را با صدایی بلند اعلام کنم.

اما همیشه هستند عده ای که نبود ما به نفع حفظ صندلی آنها در راس اداره دانشگاه و عدم فعالیت ما به نفع پیشرفت تک صدایی آن ها در دانشگاه است.

زمانی که شخص ریاست دانشگاه، به طور ناگهانی، نزدیک به ۱۰ ساعت قبل از حضور دکتر اعلمی اعلام می کند که هیچ اسکانی به ایشان نمی دهند و با فریاد تلفن را روی دبیر انجمن قطع می کنند، گویی سرباری برای ایشان هستم. زمانی که نماینده رهبری در دانشگاه، مستقیم اعلام می کند که جناب آقای دکتر اعلمی، ((که مجروح جنگ هستند و به خاطر حفظ جمهوری اسلامی ایران تمام زندگی خود را در جنگ گذاشتند و جانباز شده اند))، ضد نظام و هتاک به نظامی هستند که خودشان بزرگش کرده اند، این راه را به کجا می خواهند ببرند.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر