کد خبر: 93651
A

روزنامه نزدیک به قالیباف از منتفی شدن استیضاح روحانی استقبال کرد/ نباید جای شاکی و متهم عوض شود!

صبح نو نوشت: طی یک هفته از آغاز تبلیغات درباره لزوم استیضاح رییس‌جمهوری از سوی برخی سیاسیون نابلد، جریان تجدیدنظرطلب تلاش کرد بی‌اشاره به حضور حداکثری‌اش در ارکان قدرت طی این سال‌ها، صدر تا ذیل معضلات موجود را به پای گفتمان انقلابی‌گری بنویسد و خود را بری جلوه بدهد.

روزنامه نزدیک به قالیباف از منتفی شدن استیضاح روحانی استقبال کرد/ نباید جای شاکی و متهم عوض شود!

به گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه صبح نو ارگان محمدباقر قالیباف درباره حواشی اظهارات نماینده های مجلس یازدهم درباره استیضاح حسن روحانی نوشت: زمینه‌سازی نکردن برای کنشگری فرصت‌طلبانِ بی‌اعتقاد به روح انقلابی‌گری، مساله دیگری است که ادغام انقلابی‌گری و مصلحت‌سنجی را به طرزی فزون‌تر، مهم و واجب می‌گرداند. طی یک هفته از آغاز تبلیغات درباره لزوم استیضاح رییس‌جمهوری از سوی برخی سیاسیون نابلد، جریان تجدیدنظرطلب تلاش کرد بی‌اشاره به حضور حداکثری‌اش در ارکان قدرت طی این سال‌ها، صدر تا ذیل معضلات موجود را به پای گفتمان انقلابی‌گری بنویسد و خود را بری جلوه بدهد.

ایشان با تصویر‌‌سازی غلط از فضای مجلس، درصدد آن بودند تا بهارستان و پاستور را رودرروی هم بکشانند و این‌گونه جا بیندازند که مجلس، مانع برنامه‌‌‌های دولت است. این فضا‌‌سازی‌ها در شرایطی است که کمتر از 9 ماه تا انتخابات ریاست‌‌جمهوری باقی مانده و تبلیغات‌چی‌‌‌های جریان تجدیدنظرطلب، هر روز بیش از گذشته، خود را پیشگام حل مشکلات و جریان انقلابی را مانع و رادع این روند، نشان خواهند داد. جریان انقلابی باید حداکثر هوشیاری را به خرج دهد تا گزک به دست دولت و جریان اصلاحات ندهد. نباید جای شاکی و متهم عوض شود.

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر