کد خبر: 96024
A
دیده بان ایران:

پرونده سازی سایت نزدیک به علیرضا زاکانی برای «کلانتری»/ معاون روحانی گفت امام فرزند ناخلف آمریکا بود!

سایت جهان نیوز با انتشار یک گفت و گوی ویدیویی قدیمی خواستار برخورد با عیسی کلانتری شد.

پرونده سازی سایت نزدیک به علیرضا زاکانی برای «کلانتری»/ معاون روحانی گفت امام فرزند ناخلف آمریکا بود!

به گزارش دیده بان ایران؛ سایت جهان نیوز نزدیک به علیرضا زاکانی با انتشار یک ویدیوی قدیمی از مصاحبه عبدی مدیا با عیسی کلانتری، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست نوشت: به تازگی فیلمی از عیسی کلانتری، معاون روحانی و ریاست سازمان محیط زیست منتشر شده است که وی در جسارتی آشکار به ساحت مقدس امام راحل، ایشان را فرزند ناخلف آمریکا توصیف نموده و دلیل پیروزی انقلاب اسلامی را برداشته شدن حمایت آمریکایی ها از محمدرضا پهلوی اعلام کرده که امام خمینی از این فرصت استفاده کرد!

بسیار سخت و ساده انگارانه است که بخواهیم اظهارات وقیحانه کلانتری درباره حضرت امام و نحوه پیروزی انقلاب را به عنوان یک مقام مسئول در دولت جمهوری اسلامی که سابقه وزارت در دولت های هاشمی و خاتمی هم در کارنامه خود دارد را به «کج فهمی» تعبیر کنیم.

نکته جالب اینکه سایت جهان نیوز تکه ای دیگر از همین گفت وگو را به عنوان مصاحبه جدید مطرح می کند و می نویسد: این عنصر اصلاح طلب که متاسفانه به لطف ریاست جمهوری روحانی هم اکنون در ریاست سازمان محیط زیست جا خوش کرده است در اردیبهشت ماه امسال هم با حمله به واقعه غرورآفرین تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که امام راحل آن را «انقلاب دوم» گفته بود: «اصل تسخیر لانه جاسوسی را قبول ندارم/ رسم کشورداری این نیست/ اینکه یک مشت دانشجو بخواهند از دیوار بالا بروند../ حکومت باید با اینها برخورد می‌کرد».

او از قول سید محمد خاتمی، هم مدعی شده بود «امام آواز خواندن زنان را حرام نمی‌دانستند... خاتمی خودش گفت که امام برای استفاده از تک خوانی زنان به من دستور داد». البته خاتمی چند روز بعد از بافته های کلانتری، اظهارات وی را بی اساس خواند.

سایت جهان نیوز در ادامه می نویسد: سوال اساسی اینجاست که چرا باید فردی در این سطح اعتقادی که مشغول به بازی های سیاسی تا حد هتک حرمت بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی است در جایگاه معاونت رئیس جمهور باقی بماند؟  و اینکه آیا اصلا چنین فردی صلاحیت حضور به عنوان یک کارشناس ساده در دولت را دارد؟ سوال مهم تر آن است که اساسا این رفتارهای گستاخانه کلانتری هزینه ای هم برای او دارد یا خیر؟

یادآور می شود کلانتری، یک سال و نیم بعد از فرار کاوه مدنی، جاسوس دوتابعیتی که به عنوان معاون سازمان محیط زیست منصوب شده بود، او را بزرگوار و دانشمند نامید و با رد جاسوس بودن و دوتابعیتی او، به خاطر از بین رفتن فرصت همکاری با مدنی ابراز تاسف کرد!
 

Capture


 
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر