کد خبر: 96183
A

سعید زیباکلام: تا کی باید مدام نیروهای امنیتی را سربازان گمنام امام زمان بنامیم!

هیچ امیدی به این مجلس شورا در این مورد و موارد حتی بسیار ضعیفتر و کم‌اهمیت‌تر نمیتوان داشت. دولت که بماند اما قاعده و عرف کار در تمام کشورهایی که امور قدری رویه‌مند و غیر صوری و غیر تشریفاتی است اینست که کمیسیون امنیت ملی مجلس با تمام قدرت و اعتبار نقش محوری و اصلی را در بررسی قاطعانه و سختگیرانه ماجرا ایفا می‌کند.

سعید زیباکلام: تا کی باید مدام نیروهای امنیتی را سربازان گمنام امام زمان بنامیم!

به گزارش دیده بان ایران؛ سعید زیباکلام با اشاره به ترور روزگذشته «محسن فخری زاده» نوشت: چرا برخی از رجال موثر و مهم ما یکی پس از دیگری در قلب کشور ترور میشوند؟تا کی باید مدام نیروهای امنیتی را سربازان گمنام امام زمان بنامیم و با اینکار فضایی درست کنیم که هیچ‌گاه جرات نکنیم خطاها، منافذ، و نواقص نهادهای امنیتی را شناسایی و برطرف کنیم؟ 

آیا نباید کمیسیون تحقیقی هم در دولت و هم بویژه در مجلس شورا تعیین شود تا ماجرا و مشکلات مربوط به امنیت این قبیل نیروهای بسیار ارزشمند کم‌نظیر شناسایی و برطرف شود؟

البته که هیچ امیدی به این مجلس شورا در این مورد و موارد حتی بسیار ضعیفتر و کم‌اهمیت‌تر نمیتوان داشت. دولت که بماند اما قاعده و عرف کار در تمام کشورهایی که امور قدری رویه‌مند و غیر صوری و غیر تشریفاتی است اینست که  کمیسیون امنیت ملی مجلس با تمام قدرت و اعتبار نقش محوری و اصلی را در بررسی قاطعانه و سختگیرانه ماجرا ایفا می‌کند. و رسانه‌ها هم، برخلاف پادوییِ جنگ قدرت جناحها در ایران، وطن دوستی بخرج داده ماجرا را تا فرجامی که حق ماجرا ادا شود پیگیری و به ملت اطلاع‌رسانی می‌کنند. 

کی شود که در اَبرسیاست راهبردی پنهانکاری حداکثری تجدیدنظر کنیم و اقتدار ملی و مردمی را حداکثری کنیم؟ ما را چه می‌شود که برآنیم که تافته‌ جدابافته‌ای هستیم و هیچ یا تقریبا هیچ نقص و مشکلی نداریم و هیچ نیازی به این رویه‌ها هم نداریم؟

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر