کد خبر: 96290
A

صباغیان: آژانس سرسپرده است/ اگر دشمن بفهمد که در دفاع از خودمان شک داریم جسورتر می‌شود

نماینده مهریز در مجلس با بیان اینکه اگر دشمن بفهمد در دفاع از خودمان شک داریم جسورتر می‌شود گفت: اختیاری که به آژانس اتمی داده‌ایم و تمامی مراکز ما را نظارت می‌کند درست نیست زیرا سرسپرده است.

صباغیان: آژانس سرسپرده است/ اگر دشمن بفهمد که در دفاع از خودمان شک داریم جسورتر می‌شود

به گزارش دیده بان ایران؛ محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 9 آذر) و در جریان بررسی درخواست 200 نماینده مجلس برای دو فوریت طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و در مخالفت با دو فوریت این طرح اظهار داشت: آمریکا و کشورهای غربی نشان دادند پایبند به هیچ نوع تعهدی نیستند؛ چرا هر روز باید انتظار بکشیم که تحریم‌ها افزایش یابد، شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و فخری زاده حکایت از همین موضوع دارد و چرا ما طرح سه فوریتی ارائه نمی‌دهیم و منفعلانه عمل می‌کنیم.

وی افزود: اظهار عجز پیش دشمن خطاست و اگر دشمن بفهمد که در دفاع از خودمان شک داریم جسورتر می‌شود، اگر قرار باشد طرحی تصویب و عملی نشود و پس از چندین روز یادمان برود چه فایده‌ای دارد مگر در برجام ذکر نشده بود که اگر طرف خارجی به تعهدات خود عمل نکند ما او را وادار به اجرای تعهدات می‌کنیم.

نماینده مردم مهریز در مجلس تصریح کرد:‌ تقاضا داریم تمام مسئولان نظام و مجلس برای این قضیه تصمیم  جدی بگیرند زیرا دشمن خواب‌های آشفته ای برای ما دیده و باید مشکلات را از درون حل کرد و به نظارت داخلی توجه کنیم تا دشمن بداند ایران یکصدا و همگام در مقابل فشارش ایستاده است.

صباغیان اظهار داشت: اختیاری که به آژانس اتمی داده‌ایم و تمامی مراکز ما را نظارت می‌کند درست نیست زیرا سرسپرده است؛ باید همه ابعاد دیده شده و تصمیم سنجیده بگیریم. 

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر